"Ies, je gaat niet naar hem toe!" sis ik naar Isa. "Jewel, waarom niet? Hij is een hunk, een nieuwe hunk, wat kan het kwaad?" vraagt ze me met een bigsmile. Ik kijk nog één keer naar de andere kant van de aula, waar hij in zijn eentje aan de tafel zit. "Hij is inderdaad wel een hunk ja.. Agh, kom!" zeg ik en we lopen naar de andere kant van de aula toe en gaan bij hem aan de tafel zitten. "Hee." zegt Isa en tikt op zijn schouder. Hij kijkt verschrikt op en begroet ons terug. "Ben je nieuw hier op school? Ik heb je hier nog nooit zien lopen." "Jaa. Mijn vader heeft een nieuwe baan en we zijn hier verleden week komen wonen." antwoord hij kortaf. "Oh, leuk! Hoe heet je?" vraag ik nu. Ik voel dat ik moet blozen, hij is ook zó knap! Hij glimlacht. "Rein." Zijn lach is zo asdfghjkl perfect. "Ik ben Leonie en dit is Isa. In welke klas zit je?" Hij denkt even na en antwoord dan dat hij in K3c zit. Ohmyunicorn, hij zit gewoon bij ons in de klas! "Hé, wij ook!" roept Isa vrolijk. "Loop je met ons mee naar de volgende les? De bel zou zo wel gaan dusja.." zeg ze en gooit haar tas over haar schouder. Rein knikt en staat op. Hij pakt zijn tas en loopt achter ons aan. "Hij is echt lekker, en heb je gezien hoe gespierd hij is?!" fluistert Isa zachtjes in m'n oor waardoor ik in de lach schiet. Ze port me in m'n heup waardoor ik grinnik en naast Rein ga lopen. "Waar woon je?" "Gravenhaaf 23." zegt hij. "Echt? Dat is aan het einde van m'n straat! Ik wist wel dat er nieuwe mensen waren komen wonen, maar niet dat er zo'n hunk was gaan wonen!" Ik sla meteen mijn hand voor m'n mond wanneer ik het gezegd heb. "Hahah echt?" grinnikt hij. Ik merk dat ik bloos. Ohgod, waarom moet dit mij altijd overkomen? Ik kijk de andere kant op. We zijn bij het lokaal aangekomen en lopen het lokaal binnen. Isa en ik gaan op onze vaste plekken zitten en Rein gaat achter ons zitten. Iedereen zit op tafel en kletst door elkaar heen. Mevrouw Stam komt binnen en roept dat we moeten gaan zitten. Niemand luistert, ze kan echt geen orde houden haha! "Waarom gaan ze niet zitten?" horen we opeens iemand achter ons vragen. Isa en ik draaien ons om. "Neh niet nodig. Ze kan echt geen orde houden in de klas en pas na een paar keer roepen en een keer schreeuwen luisteren ze." "Oh oke." zegt hij verward. We draaiden ons om en opeens gebeurt er iets wat niemand had verwacht..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen