Foto bij I missed you

Jouw naam: Emmely
Naam bandlid: Ashton Irwin
Gesproken in Engels of Nederlands: Engels.
Storyline: Emmely en Ashton hebben samen besloten een punt achter hun relatie te zetten. Dit vooral vanwege de grote afstand tussen beiden. Het contact tussen beiden vervaagd. Wanneer One Direction een concert heeft in Londen (met 5SOS als voorprogramma), nodigt Niall Emmely uit voor het concert. Niall is in de tijd dat Ashton en Emmely een setje waren, bevriend geraakt met Emmely. Ze vertellen elkaar alles. Hij is haar steun en toeverlaat in haar 'single-bestaan'. Emmely belooft Niall te komen. Ze weet alleen niet dat Niall met hulp van Calum een hele ontmoeting aan het plannen is tussen de twee vroegere 'love birds'.
Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): Ashton's pov en Emmely's pov.
Extra opmerkingen: Ashton weet ook niets van de ontmoeting. 'De ontmoeting' zelf mag best awkward worden.. naja doe maar wat jij leuker vindt.
Happy/sad end: Maakt niet uit.
Eventuele titel: Geen idee.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • JennyHoran

    Auwwww, wat Cute!!!!

    1 decennium geleden
  • ccalum

    CUTEEEEEEEEE

    1 decennium geleden
  • AmyJadeMalik

    Ahw!! So cute!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • XxNikita

    N'aaaaawwwwwwww
    Super x
    Snel verderxx

    1 decennium geleden
  • xGadiot

    Dankjewel voor deze one shot! Ik vind hem heel goed geschreven.(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen