Page 1
We hebben al 2 abo's! Thanks youu babe's!
Enjoyy (:
-yourlovex
Lief Dagboek,
Ik ben vandaag alwéér verhuist. Ik woon nu in een klein huisje vlak voor het bos. Het huis is dan wel oud en je kan de deur gewoon open trappen als je dat zou willen, maar toch voel ik me er veilig. Ik kom hier om het voor de laatste keer proberen! Al die jaren ben ik al gepest, ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was ervoor.. Voor de aller laatste keer geef ik mijn leven een kans! Ik hoop dat ik hier niet gepest wordt, laat het alsjeblieft voor één keer beter zijn, of is dat al te veel gevraagd? Morgen is het mijn eerste schooldag..I hope so..so much dat ze me niet gaan pesten.....zo erg hoop ik dat.
Vandaag ben ik weer 1 kilo afgevallen! Ik ben er trots op! Nu ben ik een beetje minder dik. Mensen zeggen dat ik erg dun ben! Hoe kunnen ze dat zeggen? Ze liegen, dagboek, ze liegen glashard! Ik voel me een beetje lichter dat is dus goed nieuws! Je bent vast trots op me he!
Wist je dat niemand....maar ook niemand van mij houdt? Of mij mag? Ik weet niet waarom? Wat heb ik dat aan verdient? Waarom pesten me? Ik denk omdat ik te dik ben en te stom en te lelijk.....Ja dat is het vast....
Dagboek? Jij bent mijn enige hoop. Een beetje mijn hou vast. Als ik jou niet had...dan zat ik nu vast in de badkamer....
Maar ik moet gaan. Ik schrijf morgen weer.
Lots of love,
Eleana.
Reageer (3)
Mooi geschreven!
1 decennium geledenSuper mooi!!!! Als ze je pesten ga ik ze gwn slaan!! Snel verder!!! <3 xxxxx
1 decennium geledenZo mooi beschreven.....Ik vind het echt mooi.....-voel ik me soms ook-......Snel verder xx
1 decennium geleden