#Louis
Me wekker verstoorde me droom van Harry. Ik zuchte ik wil niet naar school naar die stomme lessen.
Ik stond op uit bed en ik liep naar m,n kleding kast toe. Ik pakte een zwarte broek met een The Who shirt en een donkerblauwe beanie deed snel m,n zwarte vans aan. Toen ik alles aan had gedaan at ik wat pakte me tas en me longboard en ik liep de deur uit over de gallerij van de flat. toen ik langs Harry's raam hoorde ik allemaal geschreeuw en het leek net of er iemand tegen de kast aan werd gegooid. Ik werd bang en ik liep door. Toen ik bij de gallerij door aan kwam hoorde ik me naam. ''Louis wacht even!'' Ik keek even achterom en ik zag Harry aan komen strompelen. ''Hazza wat is er met jou gebeurd''
''Neee niets laat maar even het gaat wel'' Ik vertrouwde het niet echt maar als hij zegt dat het wel gaat moet ik er maar niet veder over zeuren. ''ehm Louis ik moet je wat vertellen'''
''ohw wattan ?''
''Nou ik vind je al een tijdje leuk en dat wou ik je pas vertellen nadat de sprong goed was gelukt maar die wou steeds niet dus...'' ik snoerde z,n mond met een kus.
''Hazza ik vind jou ook al een tijdje leuk daarom vroeg ik steeds of je mee wou kijken bij m,n trainingen'' Harry begon te blozen en ik vond dat best schatttig.
''Louis wil je mijn vriendje zijn ?'' hij keek me eventjes aan en keek toen naar beneden.
''tuurlijk hazzaaaa ik hou van je met heel m,n hart!'' Harry ging op z,n tenen staan en gaf me een kus. Toen we benden buiten stonden legde ik me longboard neer. ''oke HArry vertrouw je me ?'' hij knikte meteen. ''oke ga maar op die longboard staan dan kom ik achter je staan en dan rijden we zo naar school oke?'' hij knikte. ''mij wel vasthouden he'' Ik glimlachten en knikte toen. Harry ging er op staan ik deed me armen om hem heen en zette ons af. Harry lachte als nooit te voren. ''maar hazza wat was er nou gebeurt'' ik vroeg het toen we aan kwamen op school.
''me moeder had me tegen de kast aangegooid'' dus het was wel zo.
''en toen?''
'' toen had ze me nog een paar keer geslagen en liep ze weg. daaorm had ik ook geen eten of wat dan ook kunnen maken ik ben zo snel mogelijk met me tas naar jou toe gegeaan''
'' het is dat Niall Zayn niet echt mag anders kreeg je wat van mij''
''Lou kunnen we al openlijk zo rondlopen of niet?''
''Zullen we onze liefde gewoon laten zien'' Harry glimlachte en pakte me hand vast.
''Hazza ik moet naar de les'' zei ik nadat we een kwartier in school zaten. Hij knikte
''tot zo lou ik ga je missen'' hij gaf me nog een kus. En we liepen weg.
Er zijn nog geen reacties.