Foto bij Disco Date

Jouw naam: Solange
Naam bandlid: Luke Hemmings
Gesproken in Engels of Nederlands: Wat jij zelf het fijnste vind (:
Storyline: Solange is op vakantie met haar famillie en nog een gezin. Ze gaat veel met de jongste van het gezin om waar ze mee op vakantie zijn, de 15-jarige Jack. Zijn zus is niet zo van het zwemmen en feesten dus gedraagt zich nogal saai op vakantie, wat Solange niet leuk vind omdat zei juist wel zo is. Solange haar zusje kiest soms om met haar zus en Jack mee te gaan, en soms blijft ze bij de zus van Jack, Iris.
Luke is in hetzelfde hotel op vakantie met zijn gezin en hij merkt dat hij Solange steeds maar tegen komt. Hij kan niet stoppen met aan haar te denken en op een gegeven moment voelt hij dat hij zelfs jaloers word op de aandacht die Jack van Solange krijgt, terwijl Solange en Jack niet meer dan vrienden zijn.
Als hij erachter komt dat ze Engels spreekt stapt hij meteen op haar af, raken ze aan de praat en het klikt gelijk.
Op een avond spreken ze af in de disco en komen ze er achter dat ze toch beide wel gevoelens voor elkaar hebben.
Welk point of view ( zijn, haar, onzijdig,ik-vorm, jij-vorm, hij/zij vorm): Ik-vorm
Extra opmerkingen: Alvast super dankjewel!
Happy/sad end: Happy !
Eventuele titel: Geen idee.. Sorry!

Super dankjewel alvast !! xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Peperoni

    Dit is inderdaad heel erg schattig. c:

    1 decennium geleden
  • Lacrimarum

    SOOOO LEUK BEDACHT!

    xxx

    1 decennium geleden
  • TheFirstOfApril

    awwwwww, so kjooeeeeeeeeeeeet (H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Aw, it's so cute!

    1 decennium geleden
  • AmyJadeMalik

    Ahw!! So freaking adorable!!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen