The truth..
s
sm
sme
smel
smelt
smelt<
smelt<3
smelt<33
smelt<3
smelt<
smelt
smel
sme
sm
s
Dankjee voor reacties!
xxx.
Sam pov:
Ik liep naar Justin om te vragem of hij wist wie de schrijver was van die briefjes. Hij stond bij zijn kluisje zijn boeken te pakken en zijn jas uit te doen. 'Hoi Justin''Hoi Sam''Weet jij wie de schrijver van deze briefjes is?''Welke briefjes?''Wacht ik zal ze aan je laten zien'. Ik gaf de 2 briefjes aan hem en hij werd knalrood! Toen hij de briefjes zag zei hij tegen mij dat hij nog naar de congierge moest. *Vreemd* dacht ik, hij loopt de verkeerde kant uit om naar de congierge te gaan, hij werd knalrood...
Justin pov:
Shit! Ze kwam mij vragen of ik degene kende die de briefjes schrijft. Ik ben het maar dat durf ik niet te zeggen. Toen ze de briefjes liet zien werd ik volgens mij knalrood. Ik heb maar een smoes verzonnen. Alleen toen ik iets verder van de kluisjes weg was kwam ik erachter dat ik de verkeerde kant uit liep naar de congierge...
Srry dat ie een beetje saai is..maar heb niet veel inspi.
xxx.
Reageer (5)
Saai?????? Ik ga half dood van het lachen!!!!!! En ik dacht dat alleen meisjes blozen? En alleen bescheiden mensen blozen! (Voor de mensen die Justin Bieber een arrogant mens vinden!)
1 decennium geledenhelemaal niet saai, hoar!!!!
1 decennium geledenha ha leuk
1 decennium geledenhij is hele maal niet saai dus snel veder:)
1 decennium geledenhier lijkt hij best op ryan scheckler haha!
1 decennium geleden