Foto bij 2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • niniwa1

    Dit is echt zo ontspannend om te lezen! Je geeft genoeg details, maar ook niet te veel, zodat het verhaal niet vervelend wordt. Het is zo'n avontuurlijk idee, ik ben er eerlijk gezegd echt verliefd op.
    En niet saai. Helemaal niet saai.
    Maar ik begrijp wat je voelt, ik was bij de eerste hoofdstukken van mijn story Observaties van een Muurbloem de hele tijd bang dat iedereen ze saai zou vinden, omdat het verhaal nog maar amper begonnen was en ik mijn abootjes nog zo makkelijk kwijt kon raken. Maar jij hebt niets om je zorgen over te maken, je verhaal is super en je woordkeuze is gewoon echt uniek en heel erg verzorgd. Dat maakt dit verhaal bijzonder.
    "Ze droeg een trui van roze mohair," bijvoorbeeld. Damn, daar zou ik nooit op gekomen zijn. Ik had "wol" gezegd, gewoon in het algemeen. Maar je maakt het verhaal echt helemaal 'af' door zulke details toe te voegen.
    Kan niet wachten op het volgende hoofdstuk!
    x Nina

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen