Four ~ Niall James Horan
I'm Back!
Tatatammmmmmmmmmmm...
But okay, I hope you like it
Enjoy
#Niall Pov.
|Hope is terrible, you just don't know what you hoped is going to come true |
Today is da day..
Vandaag zou ik auditie gaan doen voor X-Factor.
Hopend dat ze het goed vinden en dat ik door ging en het belangrijkste : dat Rose mee keek.
Waarom kon ik het nou niet gewoon met zekerheid zeggen... het is zo frustrerend dat ik niet weet of ze überhaupt wel kijkt.. straks is alles nog voor niets geweest.. Nee, Niall laten we t beste hopen. Alweer dat verschrikkelijke woord : "Hoop"
Uwrgg, ik word gek...
'Niall are you ok?'
Mijn moeder, natuurlijk mijn moeder was altijd bezorgd over me
'Yes it's ok, bit nervous'
'You don't have to, it's gonna be ok, it's your dream'
Go follow your dreams
De woorden van Rose...
De tranen schieten in mijn ogen.
'O dear... Niall are you ok? What's wrong? Did i say something wrong?'
Ik had mijn moeder nog helemaal niets over Rose vertelt. Niet dat ik weet wat er is, maar dat is nou juist t probleem.
Ze neemt me in haar armen en ik beeld me Rose in. De dag dat we elkaar ontmoette..:
Ik was 6 jaar en ging net voor het eerst naar de basisschool. Trots had ik vanochtend door het hele huis geschreeuwd dat ik niet meer 'The little
Gnome' meer was. Tot grote ergernis van mijn vader die dus nu op zijn vrije dag om 7 uur gewekt werd. Plots werd ik opgetild en over iemands schouder gegooid. Ik gilde het uit van het lachen.
'Greg put me down!'
'No because if i do that you will Come too late on school'
'Nooo! I can't do that!'
'Come on get in the car then'
'Niall your lunch!'
'Oh yeah Thank you mom'
Ik stapte de auto in.
Na een klein kwartiertje kwamen we aan bij een schooltje.
'Be carefull and don't fight!'
'Yes mom, No mom' zucht ik
'Now come here and give me a kiss'
'Mohomm...'
'Come on Nialler'
Zuchtend loop ik naar haar toe en ze drukt haar lippen op mijn wang.
Ik loop de school in en kijk om me heen.
Om me heen hoor ik mensen zacht lachen en giechelen. Opeens staat er een kast van een vent voor me.
'So, Are you calling yourself a man?'
Mijn angstige blik probeer ik te verbergen en ik kijk hem zo neutraal mogelijk aan.
'Maybe i do'
Hij stapt lachend een paar stappen maar me toe, waardoor ik wel naar achter moet gaan.
Hij pakt me bij mijn kraag.
'Listen kid, you better d-'
'Leave him alone Derek'
Hij lacht even en laat me weer zakken en laat me los.
'Or wha-'
ik zie hem verstijven en met bange ogen in de richting waar de stem vandaan kwam kijken.
'What's wrong brother? I'm not that ugly..?'
'Don't dare to say this to mom and dad'
'Or what? Do you really think that you can do something to me? Mom and Dad will kill you' lachte ze.
'So what did i said?'
'Leave him..' mompelde hij
'What? Sorry didn't hear you?'
'Ok fine i Leave him but shut up to mom'.
'Thanks Little criminal, now.. Go'
'You don't tell me wh-'
'One... Two... Don't wait till three...'
En opeens was hij verdwenen.
Met een glimlach kwam ze naar me toe.
'Well.. sorry for my brother.. He is a bit jealous'.
'Why?'
'Your Mother loves you'
niet begrijpend kijk ik haar aan
'Lipstick...'
ik kijk haar met grote ogen aan en ze haalt een spiegeltje uit haar tas. Snel begin in het er af te halen.
'Awwhh now it's gone..'
'Why is that Awwhh'
Grijnzend kijk ze me aan
'It was looking cut-'
Voordat ze het woord kon zeggen stopte ik haar door een hand op haar mond te leggen.
'Don't say that! I'm not cute! I Hate that word'
ze likte langs mijn hand en snel haalde ik mijn hand weg. Ze begon meteen te rennen en schreeuwen
'CUTE ,CUTE ,HE IS DAMN CUTE'
ik rende achter haar aan en pakte haar bij haar middel. Stop it.. It's not funny enymore.. zuchte ik. Ze hielt haar mond en stak haar hand uit.
'I am Rose Lily Black'
'I am Niall James Horan'
'Well okay great lets go to class'
'Are you in my class?'
'Yupp pretty cool right? '
'Yeah..'
'Come with me silly'
Lachend rende ik achter haar aan
Als ik weer op schrik uit mijn gedachten zie ik dat ik op de stoeltjes lig en er onregelmatig tranen uit mijn ogen verdwenen. Mijn moeder hangt bezorgd over me heen en haalt opgelucht adem.
'Niall.. never do that again...'
'Sorry' piepte ik en ik ging recht zitten.
'Niall whats going on?'
'R-rose, a-and Leave, and and.. ' verder kwam ik niet want de tranen begonnen dit keer met het gevoel van pijn over mijn wangen te stromen.
Me moeder suste me en ik vertelde wat ik wist.
Nadat ik klaar was keek ze me sprakeloos aan.
'Niall you really have to find her, Maybe is she in dager?!' Riep mijn moeder me in paniek toe
Rose was altijd al als een dochter die ze nooit heeft gehad geweest.
'I try to find her mom i really do, she isn't at home, nobody is by the way.. and the rest i don't know what to do.. i think this is a way to find her... Opeens zie ik mijn nummer verschijnen op het bord.
Ik spring op
'For Rose'
Ik loop naar de ruimte waar ik op mijn beurt moet wachten voordat ik het podium op moet en herhaal de tekst nog eens een keer.
Het lievelings liedje van Rose..
Ik nam in ieder geval nog iets van haar mee naar de auditie...
Als ik geroepen word voor het podium loop ik het podium op.
Meteen hoor ik mijn vrienden van school al gillen.
Niet alleen mijn vrienden maar ook die van Rose.
'Niall'
'Niall what?'
'Niall Horan'
Na een kort praatje begint de muziek.
De klanken van 'So Sick' dringen mijn oren binnen en ik begin te zingen.
Na het liedje vraag ik of ik iets mocht zeggen.
toen ze instemde begon in te praten met mijn oog op de camera.
Ehmm... Hi Rose...
i do this because.. i just don't know what to do enymore...
i don't know Where you are.. and the feeling that i have is terrible.. I lost you.. and i don't know Why? You called me and gave me morge questions in my mind.. i can't think about something else..
all i want to know is Why?
Please call me or come to me, i'm here for you.. even if you don't want to tell me What's wrong. I will never stop seek you till the day i find you. Please come back in my life? I miss you so Damn much'. met die woorden verlieten enkele tranen mijn ogen.
| I meant every word, will she knows that? |
Reageer (1)
Aawhh Niallerr....Nialler is cuteee......Rose, bel hem! Bel hem! Snell verder!! xx
1 decennium geleden