Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 93

Hallo lieve lezertjes van me :)
Sorry dat het eventjes duurde voor het volgende hoofdstuk erop kwam maar ik zat van 3 tot 7 juli op Rock Werchter :D
Vandaag is het trouwens mijn verjaardag :D en wat minder nieuws is dat mijn moeder vandaag is geopereerd geweest dus heb het de komende tijd best wel druk... Maar geen zorgen, ik blijf hoofdstukken posten want aangezien ik nog een voorraad hoofdstukken heb klaar staan kan dat geen probleem zijn! :)
Wat hebben jullie al gedaan van de vakantie? :)
xxx magiclove

Het was een week later. Jullie zaten terug naar het programma te kijken en opeens zag je Jason in beeld komen. Meteen ging je rechter zitten en Tom keek je ietwat jaloers aan. Je schudde jou hoofd en keek verder. Jason was echt goed en kreeg ook 3 stemmen om door te gaan. Opeens kreeg je een sms van Sam: Oeh die knapperd is ook door!! :D xx Je lachte om haar bericht en typte snel een antwoord terug: Wie weet fix ik wel zijn nummer voor je ;) xx Tom keek je met een opgetrokken wenkbrauw aan en keek een beetje jaloers. Damn, hij zag er zo sexy uit nu. Jij: “Jaloers aan het worden?” Tom: “Echt niet.” Je lach werd groter en uiteindelijk kreeg Tom ook een lachje op zijn gezicht. Tom: “Oké misschien een beetje maar wat bedoelde Sam met die sms?” Jij: “Haha, wel toen Sam, Annelies en ik waren shoppen voor mijn verjaardag, besloten we om nog te oefenen voor het programma. Annelies wist een plaats waar het legaal was en toen ik een werkje wou maken kreeg ik een discussie met een meisje en toen kwam Jason in het verhaal.” En je wees naar de tv. Tom keek je nog altijd niet begrijpend aan waarna je jou uitleg vervolgde: “Hij stelde een battle voor en die won ik en toen hadden we het over het programma, waar hij blijkbaar ook aan mee zou doen. Sam vond hem een stuk en hij is ook echt wel haar type.” Tom: “Haar type?” Jij: “Ja het hare, jij bent mijn type, dat weet je ondertussen toch al wel.” En je keek hem lachend aan toen hij een mooie lach op zijn gezicht kreeg. Jij: “Kom hier gekkerd.” Je nam hem in je armen en gaf hem overal kusjes. Je zag de drie jongens in de andere zetel jullie raar aankijken maar dan terug naar het programma kijken. Tom nam je nog steviger vast en je legde je terug tegen hem aan. Na een kwartier was het programma gedaan en keek Bill je opeens nieuwsgierig aan. Bill: “Wanneer moet je eigenlijk terug?” Meteen had je de volle aandacht. Jij: “Vrijdag.” Gustav: “Deze vrijdag al?” Je knikte even. Georg: “Weet je al wat je gaat maken?” Jij: “Ik weet niet eens of we rond een thema gaan moeten werken, hopelijk krijgen we nu wel wat meer tijd want een uur was echt niet veel.” Tom: “Ik ben er zeker van dat je het goed gaat doen.” De rest knikte instemmend. Bill: “Ja ik ben nu al een grote fan!” Jij: “Haha ik heb al een fanclub, great!” Bill knikte enthousiast. Bill: “Een fanclub? Fantastisch idee!” Jij: “Ik zit boordevol goede ideeën.” Hij keek je even droog aan en ging toen enthousiast verder. Bill: “We kunnen t-shirts laten drukken.” Jij: “No way! Mijn hoofd komt echt niet op een t-shirt te staan!” Bill: “Je naam dan?” Jij: “Doe wat je niet laten kunt.” Meteen liep Bill enthousiast weg. Tom: “Je weet toch dat Bill het echt meent?” Je kreunde eens en schudde je hoofd. Soms was Bill echt gek. Tom: “Maar weet wel dat ik je grootste fan ben.” Fluisterde hij in je oor en gaf je een kusje in je nek. Georg: “Ik ben hier weg, het wordt hier weer veel te klef.” Gustav: “Hé wacht op mij!” Jullie keken ze na en daarna zag je Tom jou aankijken. Jij: “Wat?” Hij keek je wenkbrauw wiebelend aan en je kreeg een lachje op je gezicht.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    hahaha geniaal. En die gekke Bill. Dalijk komt hij met van alles af, buttons, shirts, armbandjes.. o.O

    Maar hijs echt wel lief hoor, dat hij dat wilt doen. <3

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan en nog is een gelukkige verjaardag en ik heb me u op werchter gezeten :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen