Foto bij a dropped tear a lost friend and a unneaded fight

weer een stukje dat is aria^ zie je in het verhaal wel

o ik ben de laatste paar weken niks meer
ik weet niet of het aan jacob ligd maar zeker wel aan mij
ik weet niet meer wat ik ermee moet
embry is eigenlijk ook wel leuk
maar het is ook weer zo dat als ik er bij jacob nog niet klaar voor ben
bij embry oppeens wel
dat kan ik hem niet aandoen
ik hou van jacob maar ik heb er geen goed gevoel bij niet eens een klein beetje
k weet het niet meer
leah en ik zijn altijd samen
maar er is nooit een kans dat ze aria zou kunnen vervangen
we hebben zelfs all lessen samenn
net als ik en aria haden..


'mevrouw Gomes.(dat is mijn achternaam) wat is het laadste wat ik heb gezecht.' vraagd de leraar. 'uhm weet ik niet' zeg ik arrogant terug.'niet zo'n grote mond meissie'zegt hij weer. 'ey het is mijn leven daar heeft u niks over te zeggen dusja en u krijgt tog genoeg betaald dan hoef je er tog niet op te letten dat ik wel oplet'zeg ik weer en dan begint de hele klas te lachen. en zonder dat hij iets zei stond ik op slingerde mijn tas over mijn shouder en liep de klas uit. naar het plijn. daar stapte ik in mijn lamborgini en reed weg. naa een kwartier op de weg gestaard te hebben. parkeerde ik mijn outo in zo'n bosweggetje en begon te lopen. ik had geen zin in mijn wolfgedaante dus liep ik maar. en ik zag alleen maar bmen en nog meer bomen. en herten. en nog meer bomen. tot ik op een openplek kwam. daar ging ik liggen nadenken over alles....


na een hele lange tijd het begon alweer donker te worden....


'layla layla ben jij dat egt wat is de wereld tog klein' hoor ik iemand zeggen maar ik ken die stem meteen. ik sta op en draai me om. en dan dringt er een hele vieze sterke zoete geur mijn neus binnen. 'aria pas op het klinkt raar maar er is een va..vam..uhm ja hoe zeg ik dat'zeg ik twijfelend.'een vampier ja dat weet ik kijk maar eens voor je'zegt aria noncheland.'maaruh....hoe weet jij dat' vraagd ze. 'nou ikkke ben een weerwolf of zoiets'. zeg ik. 'daarom die vieze natte hond geur'zegd aria spottend.'ey niks hebben tegen mij he' lach ik en geef aria een knuffel. 'sorry zal ik niet mer doen' zegt ze. 'maar waarom ben je hier'vraag ik aan haar. 'nou dat is een lang verhaal ik zal het even samenvatten.'zegt aria. als ze kon huilen had ze dat gedaan. 'nou het begon zo. nadat jij was weggegaan is iedereen mij gaan pesten van ja je bent je beste vriendin kwijt dit en dat ze heeft je zomaar achtergelaten. en toen ben ik in een vliegtuig gestapt. naar ergens waar jij was. om jou te zoeken. ik heb hier toen een paar dagen rondgezworven. en mijn telefoon was uitgevallen. ik kende hier niemand en heb toen geprobeerd zelfmoord te plegen. ik heb mezelf neergestoken. en toen een paar sec daarna zag ik iemand an komen lopen. een meisje alice. ze zei dat dit even pijn zou doen en heeft me gebeten. nu ben ik ok een vampier zegmaar. en toen was ik net aan het jgen. en toen kwam ik jou tegen. de rede waarom ik dood wou en de rede waarom ik nu blij ben dat ik nog leef zegmaar.'leg deze uit. 'o sgat ik hou van je en ik hgad je egt niet achter willen laten' zei ik en knuffelde haar weer. 'layla ga weg je knuffeld mt een vieze bloedzuiger'hoorde ik leah zeggen. en ze veranderde in een wolf en zette de aanval in.'leah rusig'schreeuwde ik en veranderde zelf ook.


(dit is maar heel soms vanuit een andere pov.) aria pov.


'leah rustig'hoorde ik layla schreeuwen. en twee seconden daarna stond op haar plek een gigantische zwarte wolf. met een iets kleinere grijze ertegenover. ze sprongen tegen elkaar. en ik zag dat leah probeerde alles eraan te doen om die leah tegen te houden. tot ze opeens stopte. en ze veranderde allebij terug. 'sorry dat je dat moest zien. layla heeft me uitgelegd wat er was. het spijt me' verondschuldigde leah zich. 'ik nodig e uit naar ons te komen' zei layla. ik vond het wel goed en stemde in..

Reageer (2)

  • crazysugar

    ik weet

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Jeej :D Eigenlijk best wel rottig voor aria :O

    Snel weer verder:D

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen