4.Het leven van Miley Cyrus.
Veel lees plezier!
De volgende ochtend werd ik wakker. Ooh nee ik moet naar school.
En ik kleden me aan en rende naar beneden. Ik moet snel zijn anders kom ik te laat! Ik maakte snel mijn broodje rende naar de badkamer. En daar stond mijn broer weer. Jij uit de badkamer nu! Schreeuwde ik tegen mijn broer.
Ik moet naar school! Nou en ik moet ook naar school! Ugh! Ik ga wel naar mijn eigen badkamer. En ik liep weg. Me tv stond loei hard aan. Het was me zusje die tv zat te kijken! Heei noah. Hoi miley. Noah kan je misschien eventjes de tv zacht doen?
Nee dat kan ik niet. Je doet het maar gewoon. Zei ik tegen mijn zusje Noah.
En als ik het niet doe wat dan? Vroeg Noah. Dan mag je nooit meer dingen van mij lenen mag je niet meer tv kijken op mijn kamer mag je niet meer muziek luisteren op mijn kamer! En al die andere dingen! En noah zetten meteen de tv zachter. Dank je noah. En ik liep naar de badkamer. Ik ging me haren borstelen en ik ging me tanden poetsen. Ik was klaar met me dingen doen mijn broer stond zich nog steeds optetutten.
Waarom zit je je zo op te tutten? Vroeg ik aan mijn broer. Nou ik zou het je eens zeggen miley. Ik heb vandaag een date met melanee.
Met melanee? Neeh toch ze is mijn vriendin en ik weet zeker dat ze jou echt niet leuk vind! Nou echt wel! Ze heeft me zelf mee uit gevraagt hoor! Iewwwll!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik liep weg. Noah zou ik je naar school brengen? Ja hoor miley als jij dat wilt. Kom ik breng je wel met me auto.
We zijn op school aangekomen. Moet ik je naar de klas brengen? Nee hoor dat hoef niet. En noah liep weg ik riep nog snel VERGEET NIET DAT JE NAAR HET HEK MOET LOPEN!!! DAN KOM IK JE OPHALEN!!! En noah riep terug DAT VERGEET IK NIET!!! En noah rende naar haar vriendinnen toe.
De rest van het verhaal lees je in het andere deel.
Ik heb nu geen zin meer om verder te schrijven.
xxxjes
Er zijn nog geen reacties.