Ik zag hoe me moeder naar me keek. "Wie was die baby-jongen" vroeg Zira. "Kopa. Hij is de zoon van Simba" zei ik. "Yes! Nu kan ik wraak nemen. Ik moet Kopa vermoorden" zei Zira en ze liep weg. Ik werd pissig. Nuka kwam woedend aanlopen. "Ik heb het zo gehad met Kovu" zei hij chagrijnig. "Ja, en ik heb het gehad met Moeder! Zij wilt Kopa vermoorden" zei ik nijdig. "Je vriendje" vroeg Nuka. Ik knikte. "Ik wil niet dat hij doodgaat" zei ik somber. Kovu kwam aanlopen. "Kopa wordt vermoord" zei hij. "Ja, dat wist ik al. We moeten actie ondernemen" zei ik. "Niemand kan Moeder tegenhouden! Ze is te sterk, weet je nog" zei Nuka. Ik en Kovu liepen weg van Nuka. "Vitani, Kovu" riep Nuka. Maar ik en Kovu negeerde hem.


Kopa POV

Ik liep rond. Zira kwam aanlopen. "Zira, wat doe jij hier" vroeg ik. "Je vader heeft Scar vermoord" zei Zira. Kopa werd boos. "Daar geloof ik niks van. En dat deden de hyena,s" riep ik. Zira liet haar scherpe nagels zien. "Zira, wat wil je doen" vroeg ik angstig. Zira krapte me en ik probeerde weg te rennen. "MAM, PAP" tierde ik.
Zira kwam dichterbij. "HELP" tierde ik weer. Zira beet me in mijn achterpoot, daarna krapte ze me in mijn zij. "Zira, waarom" snikte ik angstig. Zira lachte en beet me toen keihard in mijn nek. Ze schudde mij heen en weer en gooide mij tegen een rots aan. Zira rende weg. Ik had zoveel pijn. Ik dacht aan mijn familie, vooral aan me vader. "Ik hou van je, pap" kreunde ik en een traan stroomde over me bebloede wang. Ik kuchte wat bloed en alles werd zwart.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen