#Louis
2 weken later
Langs de kantlijn zag ik Harry zitten hij keek vrolijk naar me hoe ik voetbalde dat deed hij al 2 weken . ik kreeg het warm vanbinnen. 'vanmoddag door het bos lopen?' mimde ik met me lippen. Hij knikte vrolijk. De bal kwam recht op me en ik zou louis niet zijn als ik de bal afpakte en hem in het doel schoot. Harry klapte vrolijk 'kon het me vriendje maar zijn' dacht ik. Ik hoorde het fluitje de training was weer afgelopen. Ik rende naar de kleedkamer en ik kleede me om Douchen doe ik thuis wel. Toen ik weer naar buiten liep zocht ik Harry maar ik kon hem nergens vinden. ''Harry !!! '' riep ik 'hmm misschien is hij nog op de plek waar hij zonet zat' vroeg ik mezelf. Ik liep er rustig heen en jahoor daar stond hij bij het rek een paar oefeningen te doen. ''Harry daar ben je !'' ik rende naar hem toe en ik gaf hem een knuffel. konden we maar bij elkaar zijn als stel ik hou van hem. Ik zuchte. ''louis wat is er ?''
''nee niets harry kom we gaan het bos in'' Ik zette een glimlach op m,n gezicht toen ik hem vrolijk zag rond rennen. Wat is het soms ook een klein kind. ''Harry pas op tak!'' te laat hij is gestruikelt over een tak. Ik rende naar hem toe en ik hielp hem overeind ''ik riep nog pas op gek'' Harry begon te lachen. ''volgens mij deed het geen pijn'' lachte ik. ''Lou kom je vanavond kijken bij mijn oefeningen?''
''tuurlijk hazz je kijkt ook altijd naar mijn trainigen dan kijk ik naar dat van jou '' Zei ik en ik kreeg een knuffel. '' maar hoe kwam het dan dat je 2 weken niet meer mocht trainen ?''
'nou ik voerde de grand jeté die sprong zeg maar out maar ik viel op de grond met me ribben dus daarom mocht ik 2 weken niet meer mee trainen'' Ik knikte '' Maar nu wel weer dus hoelaat is die training?'' hij keek op z,n horloge ''Louis we moeten rennen en dan snel eten en dan me spullen pakken ! anders komen we nooit meer op tijd''
''oke dat word dus rennen'' we stonden op en rende naar de flat onderweg hebben we snel een pizza broodje gegeten. Harry pakte snel z,n spullen en rende me voorbij ''kom Lou !!''
We pakte de fiets en we fietste naar het gebouw. Harry rende snel de mannen kleedkamer in ik klopte op de deur ''harry ben je daar alleen?'' ik hoorde een bevestigend geluidje en ik kwam binnen. Harry deed net z,n schoenen aan. ''ben jij de enige jongen bij dit ?''
''jupp dus ik mag ook vaak dingen zelf doen omdat ik hoger ben dan de meiden maar kom je lou'' ik knikte en we liepen naar binnen Harry ging meteen strekken. En zo keek ik nog een hele les.
Er zijn nog geen reacties.