Foto bij Chapter four

Have Fun Xx.

‘Nooit gedacht jou hier te zien.’ Vraagt er een bekende stem plots. Ik draai me om en verschrikt kijk ik de man tegenover mij aan. ‘James?’ Zeg ik zachtjes verbijsterd van verbasing. ‘Nog eens besloten je computer te verlaten?’ Glimlacht hij. In mijn hoofd heb ik de afgelopen twee jaar altijd ingebeeld wat ik zou doen moest hij plots voor me staan. Ik zou hem kunnen uitschelden voor al het vuil van de straat, in zijn gezicht slaan, mijn dierbare ice tea over hem uitgieten, maar geen van al die scenario’s kan ik nu uitvoeren. Vol verbazing kan ik alleen maar knikken. En dan vallen mijn ogen op de blonde slet die aan hem hangt als een luiaard aan zijn boom. ‘Dit is Chloé, maar je hebt misschien al van haar gehoord.’ Lacht James. Ik schud mijn hoofd ‘nog nooit!’ ‘Ze is een frans topmodel en de zus van één van de hockey spelers.’ Legt hij grijnzend uit. En dan steekt ze plots haar hand in mijn gezicht. ‘Hij heeft me gisteren ten huwelijk gevraagd!’ Lacht ze enthousiast. De ring rond haar vinger is gigantisch, maar hoe kan het ook anders, de jonge zwemt in het geld, hoewel dat niet altijd zo is geweest. Je kan een beetje zeggen dat ik de oorzaak ben geweest van al zijn rijkdom nu. ‘Jullie zijn vrienden van haar?’ Vraagt er plots een vreemde stem terwijl ik een arm rond mijn nek voel slaan. Ik kijk om en zie Harry Styles naast me staan. De twee voor me kunnen niet anders doen dan geschrokken staren naar de arm die rond me hangt en die behoort aan Harry. ‘Schat, ga je me niet voorstellen?’ Vraagt hij glimlachend nu. ’S-Schat?’ Stamelt het model geschrokken. ‘Jullie zijn een koppel?’ Vraagt James geschrokken. Voor ik nog maar iets kan zeggen, zegt Harry al ‘ja’. James zijn grote grijns van daar juist is helemaal weg en plots voel ik dat ik hier nog heel lang spijt van ga krijgen, want leugens komen altijd uit.



‘Waarom heb je dat gedaan?’ Fluister ik geïrriteerd als James en Chloé eindelijk weg zijn. ‘Is dat niet wat elke meisje wilt, gered worden door een superster?’ grijnst hij breed. ‘Trouwens het is niet dat jij de situatie zo goed onder handen had. Je ex staat voor je met zijn verloofde die een frans topmodel is en het enige wat jij kon doen was knikken en staren, want jij bent maar een schrijfster.’ Tikt hij de nagel op de kop. ‘Hoe wist je dat hij mijn ex was?’ ‘Het stond over heel je lichaam geschreven.’ Antwoord hij grijnzend. ‘Komaan ! Hij voelt zich nu al een stuk minder goed nu jij het zogezegd beter doet als hem.’ Grijnst hij breed. Ik slaak een diepe zucht en kap mijn shot tequila naar achter. Yup, that’s right ! Ik drink alcohol en ik heb het nodig. Helaas blijf het niet bij 1 shot en blijft de tequila maar komen. ‘Jullie kunnen het precies wel goed met elkaar vinden.’ Grijnst Victoria als ze plots naast me staat. ‘Blijkbaar ben ik zijn vriendin!’ Antwoord ik geïrriteerd. Vragend kijkt Victoria mij aan. ‘Ik wou haar gewoon helpen met haar ex!’ Antwoord Harry daarop die ondertussen ook al teveel alcohol binnen heeft gekregen. ‘Bedoel je met ex .. James?’ Vraagt ze geschrokken. Dronken knik ik met mijn hoofd. ‘Hij heeft me laten kennis maken met zijn verloofde.’ ‘Verloofde?’ ‘Ja, Chloé het Franse topmodel.’ Mengt ook Harry zich in het gesprek. Verbijsterd zet Victoria haar neer op de bar kruk naast mij. ‘Voor mij ook een shot tequila!’ Roept ze naar de barman. Op dat moment komen James en Chloé terug naar ons toe. ‘Victoria, dat is lang geleden!’ grijnst James. ‘Nog niet lang genoeg!’ Antwoord ze kort. Alsof er nog niet genoeg mensen rond mij stonden komt ook Louis naar ons toe. ‘Laat me raden, jij bent de vriend van Victoria?’ Lacht James. ‘Wat denk je dat we een mooi koppel zouden zijn?’ Lacht Louis enthousiast. ‘Ondanks andere weet ik wel hoe ik een relatie in stand moet houden.’ Antwoord ze James opnieuw kort. ‘Ah, dus nog steeds samen met je Spanjaard.’ Lacht James. ‘Ariana!’ Komt het slanke model enthousiast naar mij toe gehuppeld. ‘Wat dacht je ervan als wij morgen samen gaan … shoppen!’ Springt ze enthousiast op en neer. ‘Ze kent hier niemand en ik moet morgen werken.’ Voegt James eraan toe. Hoewel mijn hoofd er absoluut niet naar staat wil ik James laten zien dat ik helemaal over hem ben. ‘Waarom niet ?’ Glimlach ik fake. Enthousiast springt het model op en neer. ‘Ik kan niet wachten!’ Lacht ze opgewonden. Ik deel niet hetzelfde enthousiasme, ik verkies eerder dat ik haar nooit meer hoef te zien, maar ik weet dat James nog steeds denkt dat ik niet zonder hem kan. Ik voel een por van Harry in mijn zij. ‘Waar was dat goed voor?’ Vraag ik geïrriteerd. ‘Waarom zou je met haar gaan winkelen? Je kan hun niet uitstaan?’ fluistert hij vragend. ‘Ik kan hem niet uitstaan, en moet jij juist zeggen. Volgens mij ben je ook geen echte maatjes met Piers’ Beantwoord ik zijn vraag fluisterend. ‘Daar heb je een punt.’ Zegt hij dan. Na nog een aantal shots ben ik helemaal van de kaart en besluit Victoria dat het tijd word om te vertrekken. Wat ik absoluut niet erg vind.


______________________________________________________________________________
Sorry voor het lange wachten, maar hier is het nieuwe hoofdstuk.
Lot's of love
Kim

Reageer (1)

  • angel1812

    Oke dit is officieel het beste verhaal ever. Snel verder
    Xxx angel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen