#Harry
Ik hoorde louis iets fluisteren dat hij weg ging. ''Nee niet doen blijf hier alsjeblieft'' ik had geen zin om alleen te zijn met me moeder nu is ze aardig maar als Louis weg is gaat ze drinken en veel. Ik hoorde Louis lachen ''maar Harry waar moet ik dan slapen?'' Ik stond op en wenkte hem hij denkt vast dat het gewoon als vrienden bedoelt is hij is niet gay dat voel ik gewoon. ''kijk hier heb ik een logeer kamer in mijn kamer'' Ik ging op m,n bed liggen met m,n beertje die ik van me vader vroeger gekregen had. ''lou ik ga morgen gewoon naar school hoor''
''Harry ga eerst maar eens slapen kijk dan even of het goed met je gaat morgen oke?'' ik knikte en ik viel in slaap.
De volgende ochtend
Ik werd wakker en ik voelde me alweer beter. ik dacht aan de ballet training van vanavond maar daarna dacht dat ik er vanaovnd niet heen kan. ik werd meteen down. Ik zag Louis op het logeer bedden liggen en ik begon te lachen hij lag met z,n benen van het bed lag en met z,n voetbalkussen die hij waarscheinlijk gister nog snel had opgehaald. Ik ben wel blij dat hij gebleven is want anders vond me moeder het niet leuk en ging ze drinken. Ik hoorde dat Louis wakker werd ''heey harry hoe voel jeje?''
''Loui ik ga gewoonnar school hoor ik wil niet thuis blijven''
''okee als jij goed voelt dan vind ik het best'' ik glimlachte en ik stond op en liep vermoeid naar me kledingkast en ik haalde daar maar wat uit had geen zin om te kiezen. Blijkbaar was ik zo dom om me balletpakje te pakken. ik sloeg op me voorhoofd 'sukkel' fluisterde ik tegen mezelf. Ik pakte opnieuw en dit keer was het een beige broek met een witte V-hals. '' Harry wat zie je er weer leuk uit maar moet ik me even omdraaien'' ik knikte ''ja doe maar'' Hij draaide zich om en ik trok snel me kleding aan '' Louis ik ben klaar hoor draai jemaar om''
''ehm harry kom je vanmiddag ook naar de training kijken of moet je dansen''
''nee ik kan wel'' zei ik getreurt.
''harry wat is er ?'' ik schudde me hoofd. Louis had zich oook snel aan gekleed en we gingen ontbijten.
Er zijn nog geen reacties.