Foto bij #louis

Ik zag Harry naar buiten lopen maar hij wankelde erg. ''ehm mevrouw ik voel me erg misselijk mag ik naar huis toe?'' ze knikte ''ga je maar melden'' ik pakte me tas in en ik melde me snel ziek. EIgenlijks kende ik Harry wel langer maar hij wil dat niet toegeven op school. "'hazz ! wacht even ik loop met je mee naar huis'' Hij remde af en hij zag er echt bleek uit net of hij aangereden was door een bus. ''hey louis wat doe jij hier? ik bedoel je hebt toch biologie?'' ik zuchte "hazz ikm zag je wankelend lopen en nou ja ik wil dat je heel thuis komt want je xiet er echt ziek uit het lijkt net of je door een vrachtwagen bent ober reden" ik zag een klein glimlachje op z,n gezicht komen. "kom hazz ik breng je thuis " hij knikte en zuchte en daar na kwam een klein kreuntje uit z,n mond. gelukkig was de flat niket zo ver van school want na een paar meter lopen waren we er al. We gingen met de lift naar boven en Harry leunde tegen de wand aan en steeds hoorde ik hem kreunen we waren eindelijk op de 8ste verdieping. En harry liep als een zombie naar z,n huisje toe. "hazzie moet ik even blijven tot dat je moeder thuis is? " hij knikte twijfelend "maar niet naar me kamer toe gaan das echt privé " ik knikte gerustellend. "kom kom haal je kussen en je deken maar ik zet een warme kop honing thee en ik maak wel een kruikje" hij knikte en ging de spullen halen van wat ik zei. Ik zette de water koker aan en ik zag op de koelkast deur een foto van harry hangen in een soort mannelijkballet pakje in een oefening. 'ahhw wat schattig' wacht wat denk ik nou weer over hem. ik bedoel ik vind harry toch niet leuk nee dat kan niet maar toch hij is best schattig met die krullen en kuiltjes in z,n wangen. ik erd gestoord door de klik van de water koker ik schonk alles in en de kruik as ook al warm. ik liep naar e woonkamer toe en ik zag harry liggen. "hier hazza doe je eken eens omhoog dan doe ik de kruik wel lekker op je buik" hij eed de deken omhoog en ik legde de kruik op z,n buik neer. "hazza waarom ga je niet lekker slapen dat helpt altijd" "nou ik ben iets vergeten uit me kamer me dierbare knuffeltje zonder dat knuffeltje kan ik niet slapen en nou ja ik ben misschien wel 16 jaar oud maar iedereen heeft toch wel iets dierbaars waar die gene meeslaapt"
"hazz ik snap je wel ik haa hem wel op ik heb die foto op de keukendeur ook al gezien en ik ken jou al zolang ik weet ook wel dat jij een ballerina bent en dat jij een knuffel hebt daarvoor hoef je je heus niet voor te schamen" Harry knikte en begon te blozen. Hij deed z,n ogen dicht en ik liep zachtjes naar z,n kamertje. Ik deed de deur open enzo veel ballet dingen stonden er niet er hingen hooguits van die ballet schoenen en een paar fotos. zelfs 1met mij toen we jong waren. Ik ag een half kapot beertje liggen en ik wist dat die van hem was dus ik pakte hem en ik liep eer terug. Ik hoorde zachtjes gesmak en ik legde dat beertje tegen hem aan "aljeblieft boo slaap fijn ik zit dicht bij je tv te kijken" ik gaf hem een aai over z,n bol en ik begon na te denken. waarom hield ik opeens van deze jongen waarom vind ik hem opeens zo knap en waarom krijg ik vlinders in me buik van hem ik vind het niet zo erg dan maar homo ik bedoel ik ben wie ik ben en niemand veranderd het. En achja mensen hadden het misschien al verwacht ik bedoel ik ben veel met kleding bezig. "lou? heb je een emmer ofsow ik moet overgeven"ik rende gauw met een emmer naar hem toe en gaf het aan hem ik keerde in plaats van me rug weg streelde ik over z,n rug "rustig maar het komt goed boo ik be hier rustig maare" suste ik hem. toen hij klaar was liep ik naar de wc en gooide het overgeefsel weg. maakte de emmer wat schoon en ik liep weer terug. Ik warmde harry's kruik nog wat op en toen kwam ze moeder ook alweer thuis. "heey louis wat doe jij hier?" "hallo mevrouw nou harry is ziek naar huis gegaan dus heb ik me ook ziek gemeld omdat ik het niet vertrouwde en dat klopte ook want hij had overgeven dus liet ik hem hier maar slapen" ze knikte begrijpend "dankje louis wil je hier blijven eten" ik knikte "dank u " ik hielp haar met eten koken en we aten het ook snel op. e daarna gingen we tv kijken ik naast harry en zojn moeder op de stoel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen