Foto bij #Harry

Hi, ik ben Harry Styles ik hoor bij 1 van de stoerste jongens maar ik heb een geheim. Ik zit op ballet en nou ja niemand weet het behalve me beste vriend niall horan. Maar zelfs hij plaagt me er soms mee.

"heey niall hoe ist?" vroeg ik toen ik hem ophaalde met de fiets. "heey Harry gaat prima met jou?" ik zuchte "gaat wel ik heb met een oefening weet je wel die sprong ben ik gevallen op m,n ribben kast nu mag ik dus 2 weken niet meer mee doen met sport" ik vind ballet zo,n leuke sport ik kreeg er tranen in m,n ogen van. "heey hazz het komt heus wel goed" "ja maar wat moet ik zeggen dan tegen de andere ze gaan vast vragen waarom ik niet mee doe" niall aaide over me rug heen " heey ik help je wel kom geef me eens een papiertje " ik gaf hem een pen en papier en hij schreef snel wat op. We kwamen aan op school "heey Harry en niall " zayn kwam aan rennen en gaf ons een knuffel. "kom we gaan naar gym" ik knikte. We stonden in de kleed kamer en aan gezien ik niet mee mocht doen kan ik zo naar de leraar toe lopen en het papiertje geven. "oke Harry je kan aan dr kant zitten en doe lekker rustig aan oke " ik knikte. We zaten midden in de les toen opeens Louis binnen kwam rennen. "sorry meneer ik was gevallen met de fiets" de leraar knikte en wees naar mij omdat hij naast me moest gaan zitten. "heey Harry waarom doe je niet mee?" me hart klopte in me keel. Ik vond louis al een tijdje leuk maar ik wou dat zelfs al niet toegeven "n-nou ehm kijk i-ik was gevallen met sport en naja nu kan ik 2 weken niet mee doen" hij knikte. Louis was 1 van de populairste jongens ter vergeleken met mij was ik een soort van nerd. Ik bedachte net dat me dagboek nog in ne tas zat. "shit louis wil je even mee lopen me boekje ligt nog in me tas en das geheim" Hij knikte en stond op. We stonden in de kleedkamer maar ik kon nergens me tas vinden. 'nee he niet weer' ik zocht me rot en opeens vond ik hem in de douches in een plas. ik rende er op af maar gleed uit "auw" ik greep naar m,n ribbenkast. ik stond langzaam op. Louis stond achter me en hielp me "gaat het?" ik schudde me hoofd. ik trilde op m,n benen "kom ik help je naar het bankje" ik knikte rustig. "kom kom ga hier maar zitten ik pak je tas wel even" me adem trillde. "Louis het doet zo pijn" hij kwam terug gelopen met me oude bruine tas. Hij gaf hem aan mij en ik pakte me dagboek ik pakte een kaartje die ik van m,n ex-vriend had gekregen ik hou nog steeds wel een beetje van hem maar meer van Louis. "wat heb je daar harry?" ik schudde me hoofd "niets" ik deed alles snel in m,n tas. Blijkbaae was de gymles afgelopen want alle jongens kwamen weer binnen. Louis liep naar z,n eigen groepje toe en ik liep de kleedkamer uit. Ik ging in de kantine aan een tafel zitten en een paar minuten later kwam Niall eraan "hazz waarom achtte je niet op ons?" ik haalde me schouders op. "sorry ik voel me gewoon niet lekker" opeens kreeg ik het koud. "hazza je ziet er eeg bleek uit weetje zeker dat het gaat?" ik knikte snel en zette een nep glimlach op. "oke als jij zegt dat het goed gaat zal het wel" zei Liam "zullen we naar de les. ze kniktw alle 2 en we liepen de trap op. ik pakte alle spullen inclusief me dagboek Ik begon er in te schrijven.
heey dagboek,

ik zit nu in de les en ik voel me echt niet goed Niall en Liam zien het wel maar ik wil hewoon niks tegen hun zeggen. Normaal moet ik vandaag naar de ballet training maar ik kan niet en daarmee baal ik onzettend ik wou nog steeds oefenen boor die sprong maar hij lukt maar steeds niet. ik hoop dat die sprong ooit op ee dag lukt en als die lukt hoop ik dat ik ook diezelfde dag nog met Louos krijg maar dat zien we dan wel
bye x


Opeens stond de lerares voor me "Harry doe nu dat boekje weg of je moet vandaag nablijven!" ik ruimde snel me dagboek op en toen ik bukte voelde ik me rg misselijk worden maar ik negeerde het. "Harry gaat het echt wel?" vroeg Liam heel bezorgt. "ja echt wel liam maak je geen zorgen is jet hier nou zo koud of lijkt dat zo?" ik begon te rillen. "hazza this bloedheet hiero" Niall voelde aan me voorhoofd "hazza je hebt koorts! je gaat nu naar huis!" Niall liep naar mevrouw wiggers en vertelde wat er met mij aan de hand is. "harry ha je maar ziwk melden" ik pakte rustig me tas en liep het lokaal uit niemand volgde me en ik stond te trillen op m,n benen. ik melde me snel ziek en daarna liep ik de school uit.

Reageer (1)

  • LittleAlien

    er zitten een aantal spelfouten in maar ik vind het echt zo'n schattig verhaal dus daarom abo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen