je leest dit verhaal vanuit de ogen van: Cleo, het hoofdpersoon.

Ik fietste naar huis van school en het was rond kwart voor 3. ik was 4 straten van huis toen ik een stem hoorde: ''Cleo... Kom naar je kamer, ik heb een verrassing voor je...'' Dus ik fietste naar huis om te kijken of er echt een verrassing was. Ik liep mijn kamer binnen en keek rond, nergens een verrassing. Ik keek in de spiegel om te kijken of ik mijn gezicht nog had na zo'n lange schooldag. ik zei: ''het enige voordeel is wel dat het vrijdag is!'' Toen hoorde ik een stem: ''Daar ben ik het totaal mee eens.'' Ik schrok me een hoedje en keek rond om te kijken wie dat zei. Toen keek ik naar de spiegel en zag ik iemand. Het was een meisje, in een mooie groene jurk met ballerina's, rood haar en blauwe ogen. ''Kom je mee naar Wonderland?'' Zei ze. ''Ik help je wel even.'' Toen kwam haar hand uit de spiegel! Ik dacht: ''word ik ge...'' Voordat ik mijn zin kom afmaken had het meisje mij de spiegel in gesleurd. ''Wat is dit?'' Zei ik. ''Dit is jou Wonderland'' zei ze. ''En wie ben jij?'' Zei ik. ''Shannon.'' Zei ze. ''Ik ben Cleo'' Zei ik. ''Ik geef je een rondleiding.'' Zei Shannon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen