Harry POV
ik heb helemaal niemand ik voel me zo alleen ik bedoel,Louis is alleen maar bezig met Sarah, Zayn met Perry, Liam met Jenny.Nial heeft geen vriendin maar hij gaat met hun gewoon om!!! hij denkt meer aan eten dan aan een vriendin......HE HARRY!!! Zayn riep Harry. JA IK KOM AL !! wat is er?? Harry stond in de keuken. waarom zit je daar zo alleen?? vroeg Louis. omdat ik jullie niet wil storen met jullie vriendinnetjes!! sorry hoor dat ik er geen heb !! Harry begon zachtjes te huilen.. gaat het een beetje Harry?? vroeg Nial. nou,lijkt het erop dat het gaat ?! ik kan er gewoon niet meer tegen dat jullie allemaal iemand hebben en ik niet !!! Nial heeft ook niemand. zei Liam. ja maar hij houdt zich meer bezig met eten dan een vriendin!! ik ben gewoon nog niet over Sarina heen.Hij veegte zijn tranen weg. ik ben er nog niet overheen. het was even stil en Harry rende weg naar zijn kamer. Ik ga wel met hem praten. Zayn liep naar boven en zach Harry huilend in zijn bed. he,gaat het al een beetje beter? Nee,helemaal niet. het wordt alleen maar erger. Harry je moet over haar heen gaan! Je kan niet de rest van je leven alleen maar aan haar denken!!! Ze ging vreemd!!! Ja maar ik hield van haar..ik hou van haar bedoel ik. Zei Harry. Kijk we willen je graag helpen maar als je blijft huilen dan lukt dat gewoon helemaal niet!! Zayn was een beetje boos. *fluistert naar harry* ik wil je graag helpen echt heel graag zelfs! maar als je niet meewerkt dan....lukt het gewoon niet! luister...wij zijn je broers..we houden van je..je kan ons alles vertellen. Dus wat zit je acht dwars? Beloof je het echte tegen niemand te zeggen ? vroeg Harry. Ja echt echt waar ! sarina was niet helemaal vreemd gegaan...het kwam door mij. Zayn keek erg verbaast. Ik was met haar in de ochtent bij een cafe,we gingen starbucks halen. Ik moest nog even pinnen en dat deed ik ook. Maar er stont een meisje met me te praten en gaf me een knuffel..ze was me nicht. En Sarina dacht dat ze me kuste en was boos. Er was daar een jongen die haar leuk vond dus toen ik terug kwam...zag ik haar kussen met hem. Harry begon weer een beetje te huilen. Zayn trooste hem. Harry ging verder. Ze zag me en zei recht in me gezicht dat dat haar nieuwe vriendje was en liep weg...ik rende achter haar aan. Ze lechte uit dat ze me zag kussen met me nicht. en ze liep huilend weg. Maar voordat ik nog wat tegen haar kon zeggen was er een auto...ze was aan gereden en nou is ze d.... Stil maar.ik snap het. zei Zayn. please zeg niks tegen de andere ? please? oke,ik zeg niks..maar ze moeten het te komen te weten.. ooit..en dan moet het uit jou mond komen Harry ! maar ik snap het nou helemaal.ik laat je even alleen. Zayn liep weer naar beneden en Harry huilde weer zachtjes .
Reageer (1)
Ooit gehoord van hoofdletters en leestekens? Dat leest fijner.
1 decennium geledenAls je een POV schrijft, schrijf je het vanuit een bepaalde persoon.
Als je vanuit Harry schrijft: Denkt hij zelf niet: Harry begon zachtjes te huilen, of wel soms?