4.3 Een nieuw project
Edward en ik kregen het konijn in het rode kooitje genaamd Pluisje. Het was een typische naam, maar ik vond het wel bij haar passen – het was een zij. Het konijn was best wel pluizig en ik kon de schoonmaakster nu al horen momperen over het haar dat het konijn achter zou laten.
Toen de les klaar was waren Joshua en ik klaar met de lessen voor vandaag.
Met de kooi van mij en Edward en Joshua en zijn partner liepen we naar de auto. Eric en Erika zouden met Troy in de auto rijden omdat hun pas twee uur later klaar waren met school. Wij gelukkig nu al, want ik wilde naar huis. Ik verveelde me op school en dat zou ik waarschijnlijk ook wel doen als ik thuis was, maar ik wilde het boek lezen. Het was gewoon heerlijk om me in een boek te verliezen en dat wilde ik nu wel een hele tijd doen.
Toen we bij mij thuis waren gaf Joshua me een kus en ik stapte uit. Ik zwaaide hem weg en toen keek ik naar het konijntje. ‘Welkom thuis Pluisje’, fluisterde ik met een glimlach en ik liep het huis binnen. Ik zette het hok op de grond bij het raam en ik haalde haar er uit. Ik zette haar op mijn schoot en ik begon afwezig over haar vacht te strelen.
‘Ik hoop dat je het hier leuk gaat hebben’, fluisterde ik. ‘Waarschijnlijk is er niet veel nodig om jouw gelukkig te maken, dus dat is wel goed. Ik zou de huishoudster vragen of ze wat extra wortels wilt kopen zodat jij ook lekker eten hebt. Te veel mag ik je niet verwennen, maar ik doe mijn best.’
Met dit konijn op mijn schoot en het bos in mijn zicht voelde ik me fijn. Ik keek blij naar Pluisje. ‘Ja, het wordt vast fijn samen.’
Reageer (3)
Ik noem pluisjj
1 decennium geledenmaar dan wel met 'jj'... stoer!
ahh leuk!!
1 decennium geledenverder!!
*geen idee wat ik ng meer moet typen *
xxx
Verder!!!
1 decennium geleden