Foto bij 002

Hier een nieuwe hoofdstuk! Hoop dat jullie het leuk vinden!
xoxo

002
"Wakker worden lieverd" hoor ik mijn vader zeggen, ik draai me om en geef mijn vader een knuffel. Langzaam rol ik uit bed en loop ik naar beneden. Beneden staat het ontbijt klaar, zit Rens aan de tafel. Snel loop ik naar haar toe en geef haar een knuffel. "Hoe was het?" vraag ik geintereseerd "super! We zijn gaan karten" antwoord Rens opgewonden. Ik ga naast haar zitten en samen praten we nog wat, wanneer mijn moeder binnen komt en zegt dat ik moet opschieten omdat we bijna naar Leeuwarden gaan. Prop ik snel het laatste van mijn suikerbrood naar binnen. Snel poets ik mijn tanden en trek ik een makkelijk setjeaan. "Kom je?" Roept mijn moeder naar boven "ja,kom er aan".Met mijn moeder zit ik de auto op weg naar Leeuwarden, we parkeren de auto in het centrum. Samen lopen we door de winkelstraat, het is heerlijk weer met een lekker zonnetje! Aan het einde van de straat zie ik mijn lievelings schoenenwinkel, ik loop er snel heen. Voor de etalage staat een prachtigpaar schoenen, "maaam, moet je kijken!", "wow die zijn prachtig schat!" we lopen de winkel binnen. En na een half uur schoenen passen kom ik tevreden de winkel uit met drie grote tassen in mijn handen. Het eerste paar waren die uit de etalage, het tweede paar is prachtig. En het laatste paar is super handig! Na een lekker dagje shoppen met mijn moeder komen we uitgeput thuis. Vrolijk laat ik al mijn aankopen aan mijn vader en Rens zien. “Kijk pap!” vol trots laat ik mijn nieuwe shirts zien, “goh grijze v-hals shirts!” antwoordt hij sarcastisch. Met mijn kleren en schoenen loop ik naar boven, eenmaal boven pas ik alle aankopen nog een keer. Terwijl ik in mijn ondergoed sta zie ik het meetlint liggen, ik twijfel maar pak uiteindelijk het meetlint. Wanneer ik mijn maten heb opgemeten zoek ik op internet de modellenmaten op, “wat ze zijn goed?” roep ik verbaasd, terwijl ik nog een keer kijk. Moe plof ik op bed en denk ik aan de vakantie naar de wadden eilanden ik heb er zo'n zin in! Op mijn laptop kijk ik even tussen de verschillende tv-series, na 10 nutteloze series kom ik bij een programma genaamd "holland's next topmodel". Het is een leuk programma en ik merk dat ik steeds geintereseerder wordt! Na een uur kijken is het afgelopen en zoek ik informatie over model worden op, op google krijg ik een hele waslijst met informatie. Al snel klik ik op een intervieuw van Stephanie Seymour een super model. Haar intervieuw spreekt me heel erg aan. Dit zet me aan het denken “zou model dan toch wat voor me zijn?”.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen