Just an ordinary princess - Hogwarts (VioletGirl)
It's always the same
What are you talking about?
They treat me differently
What do you mean?
I'm just an ordinary girl
No ... you're an ordinary princess
[proloog]
´U moet na de vergadering naar een congres en daarna nog naar een openingsfeestje´ noemde de lakei in een som op. Mijn mond zakte langzaam open. ´Doet u alstublieft uw mond dicht, dat staat niet zo netjes´ corrigeerde hij me weer. ´Sorry Julian, maar het is zo veel en zo saai´ zeurde ik naar de lakei. ´Het is uw plicht´ vertelde hij me. Ik draaide van hem weg en liep naar het raam. ´Dat weet ik ook wel maar het is gewoon ik vraag me zo vaak af hoe het zou zijn zonder al die plichten en regeltjes.´ zei ik dromerig. Ik verlangde zo naar een normaal leven. ´U moet uw nu wel gaan verkleden, we willen niet te laat komen.´ zei hij tegen me. ´Het is dat je mijn vriend bent maar anders zou ik niet altijd zo aardig tegen je doen.´ lachte ik naar hem. Ik zag hem schudden en maakte een buiging om zich om te draaien en zich naar de deur te begeven. Voordat hij de deur openmaakte zei hij nog ´Onthoud altijd regel een: altijd aardig blijven tegen iedereen, prinses.´ zei hij tegen me voordat hij door de deur opende en wegliep.
linkhttp://www.quizlet.nl/stories/137170/just-an-ordinary-princess--hogwarts/link
Er zijn nog geen reacties.