Foto bij beschermen

Ginny en Dracco gaat het super goed! ze zijn voor elkaar betekend maar tog is er iets wat Ginny dwars zit. Zij is de enige die weet dat Draco een Vampier is. ze is bang dat ze weer word gebeten en dat ze dit keer egt dood gaat!

Enjoy!

Ik deed langzaam mijn ogen open. Ik werd weer vreemd waker. alsof ik bang was dat Draco mij meer heet gebeten.

ja ik ben een Vampier! en Vampiers houden van bloed type AB negatief' schoot er door mij heen.
´mijn bloed type is dus AB negatief....´ dacht ik. ik ging langzaam omhoog en ging aan het rand van mijn bed zitten. ik legde even mijn hand op mijn slagader en voelde geen 2 bulbes. ik liet een zucht horen en stond op. vol in de armen van Draco. ik keek verschikt omhoog.
`Jezus! je laat me weer schikken!` zij ik geirriteerd tegen Draco. Draco glimlachte naar me.
`kleed je je snel aan? wij gaan vandaag op stap!` zij Draco. het was zondag ondertussen. een week was voorbij gegaan en Draco had zich op school afstand gedaan. ookal fietse wij samen met elkaar naar huis toe. sinds maandag is hij de heledag thuis bij mij. hij wilt het niet vertellen waarom hij hier is.
Ik knikte naar Draco en Draco liep op een normaale mensen tempo weg. ik liep naar mijn kast stond en deed 1 deur open.
"owh! trek Sexy kleren aan! het is een Feestje, voor Vampiers" zij Draco. ik knikte weer en ging mijn kast onder zoeken. ik vond al snel een rood jurkje. het was een strepless boven kant. het jurkje kwam maar tot mijn knieen. bij mijn armen had ik een handschoen tot aan mijn eleboog. de mouwen waren zwart en mijn jurk was rood. Typisch vampiers achtig. ik haalde uit mijn ketting doosje een rode hals band ketting met daar op een zwarte roos.
"goed beschermde nek! goed beschermde polsen niks mis mee!" zij ik hard op. ik stak aan mijn linkerkant mijn haad op met een rode strik. mijn schoenen waren aardig simpel. het waren kleine hakjes. het was met een zwarte lak gespoten en dus viel hiet wel mee. ik bekeek me nog 1 keer in de spiegel en knikte toen.
'klaar voor het feestje!' dacht ik. ik rende naar benden toe waar Draco op de bank had gepland. hij zat in een boek te lezen. toen ik naar benden kwam af stormen keek Draco op. zijn ogen rolden van mijn voeten naar mijn heupen toen naar mijn borsten toen naar mijn nek en toen pas naar mijn ogen.
"goed genoeg!" zij Draco. ik glimlachte. Draco stond op en wij liepen samen naar de voor deur. Draco pakte de deur klink en drukte het naar benden.
"dames eerst!" zij Draco. Ik glimlachte een maakte een korste buiging. ik liep naar buiten en wachte tot dat Draco naast me kwam staan. toen Draco eenmaal naast me stond liepen wij samen naar de weg toe.
"zo en waar is onze taxi?" vroeg ik. Draco wees naar 2 paarden. het waren alle 2 friese. en zoals ik kon zien waren ze gewend aan Vampiers. ze zagen er groot en strek uit. geen angst kon ik in hun ogen lezen. Draco en ik liepen naar de paarden toe en Draco stopte bij eentje.
"dit is Dragon" zij Draco. ik bewonderde het paard erg. Dragon keek even naar benden en keek gelijk op. Draco zag zijn beweging en dus gaf Draco een rukje aan de teugel van Dragon. Dragon keek Draco aan en bukte toen met zijn helle nek. ik legde voorzichtig mijn hand op Dragons neus. Dragon keek me vurig aan.
"een pittig paard" zij ik hardop. Draco glimlachde.
"dit is mijn paard" zij Draco. ik keek Draco aan.
"mooi dier! voor zo'n sterk man" zij ik. Draco glimlachte duister en samen liepen wij naar de andere Fries. deze was meer neiuwschierig. het paard bukte al gelijk met zijn hoofd toen ik voor hem ging staan. ik legde mijn hand op zijn snoet en aaide hem voorzichtig. zijn ogen stonden ook vurig maar toch kon ik kalmte zien.
"dit is Yuki" zij Draco. ik glimlachte.
"dit is het paard waar jij gaat op rijden." zij Draco. ik keek hem aan en liep toen naar het zadel toe. ik probeerde mijn voet in de stijgbeugel te zetten maar het was hoger dan ik dacht. Draco keek hoe ik mijn been omhoog trok en weer neer liet vallen. Draco lachte naar me en liep toen naar mij toe.
"draai je naar het zadel!" zij Draco. ik deed wat hij van me vroeg en dus stond ik klaar. Draco pakte mijn polsen vast en legde die op het zadel.
"hou je goed vast" zij Draco.
"ik kon dat ook wel alleen hoor!" zij ik tegen Draco lachte. ik voelde 2 sterke handen op mijn heupen komen en ik voelde hoe ik van de grond werd opgetild en op Yuki werd gezet. Draco pakte mijn voet vast en zette het in de stijgbeugel. hij liep om het paard en deed toen mijn andere voet in de stijgbeugel.
"zit je goed?" vroeg Draco. ik knikte vriendelijk naar hem. hij knikte goed keurend naar me en ging toen naar Dragon. hij sprong met een soepele beweging op Dragon. ik keek hem verbijsterd aan. Draco ving mijn blik op en glimlachte.
"tja ik ben V he" zij Draco. tijdens de week hadden we Vampier afgekort naar V het was dan wat gemakkelijker om Draco's geheim een geheim te houden. ik knikte en samen gingen we in stap weg van mijn huis. toen wij een bos padje in gingen ver snelde wij onze gang. we gingen in draf veder. het was heerlijk om op een paard door het bos te rijden. toen voor ons een boomstronk lag spoorde wij onze paarden aan en gingen in volle galop naar de boomstronk toe. mijn haar wapperde sierlijk in de wind. het was nog maar een paar meter om over de boomstrok te gaan. ik voelde hoe Yuki iets afremde en zich met alle kracht omhoog duwde. toen haar voeten van de grond waren leek het net alsof we vlogen. het voelde zo lekker! het duurde maar even over Yuki was weer op de grond. toen alle bij haar benen op de grond stonden wachte ze even en met een ruk vloog ze voor uit in volle galop. ik moest glimlache op de manier dat Yuki zo goed mijn gevoel kon omgaan. de rit er naar toe was aardig confertabel. toen we hij het feestje waren aan gekomen sprong Draco spoepel van Dragon af en ging toen naar mij toe. een stal knacht van het kasteel was er al een gekomen en stond voor Yuki om de teugels vast te houden. Draco kwam aan de rechter kant te staan en spreide zijn amren. ik glimlachde. en zwaaide mijn rechter been over de nek van Yuki. ik pakte de armen van Draco en Draco trok me soepel van het zadel af. toen ik op de grond stond merkte ik dat ik kleiner was.
'ugh' dacht ik. ik keek omhoog naar de vel blauwe ogen. de vel blauwe ogen keken eerst niet mijn kant op maar toen hij door kreeg dat ik naar hem zat te kijken keek hij verbaast naar me. de zee in zijn ogen kwamen er uit en water druppels spatte in mijn gezicht. het voelde zo heerlijk om even afgekoeld te worden.
"Ginny? Ginny? Ginnnyyyhhhhh!!!!!!!" riep Draco. ik schudde even mijn hoofd en keek Draco aan.
"ja wat is er?" vrog ik als of er niks aan de hand was.
"je ogen....je ogen werden opeens zwart..." zij Draco verbulft. ik keek hem dit keer verbaast aan.
"waar praat jij over?! kom laten we naar binnen gaan ik krijg het koud" zij ik. en liep snel nar de deuren toe.
"GINNY! wacht ik zou dat nie do....." zij Draco. maar het was al te laat. ik zwaaide de deuren open en keek mijn ogen uit. de hele kamer was zwart en het einge wat je kon zien waren 2 paar rode ogen die me hongerig aan staarde.
"doen....." maakte Draco zijn zin af. ik zette 1 stap achter uit. geen enkele beweging te zien van de rode ogen. ik zette nog een stap achter uit maar knalde tegen een lichaam op. ik keek voorzichtig achter om. ik had zo gehoopt dat het Draco zou zijn...maar in tegendeel. het was een andere jonge die verdomt goed uit zag. hij rook even in de lucht.
"mmhhhh, AB-Neagtief.....ha-ha mag ik een hapje?" vroeg de jonge en bukte al naar voren. ik wist niet hoe snel ik me uit de weg moest maken. ik voelde een hand op mijn schouder en zag Draco staan.
'eindelijk rediing!' dacht ik. ik deed vanzelf al een paar stappen achteruit om Draco tussen ons tweenen te krijgen. Draco stond nu voor me en keek de jonge met rode ogen aan.
"laat haar met rust, Zindo" zij Draco kill. de jonge die kennelijk Zindo hete trok zijn hoofd op en liep naar binnen. ik keek hem vanuit mijn oog hoeken na. Draco draaide zich om naar mij.
'wie de hell was dat?!' vroeg ik me zelf af.
"dat was Zindo...de Beroemste vampier van Tokyo. maar hij staat onder mij." Zij Draco. ik knikte. ik draaide me ook om en keek de zaal binnen. het licht was aan gegaan en het was ongeloofelijk wat ik zach.
"woow" zij ik zacht. Draco glimlachte.
"Kom we gaan naar binnen" zij Draco en samen met hem liepen we naar binnen. ik rechte mijn rug en liep hoog haritg de zaal binnen. een paar verwende meisjes keken mij arogant aan. toen we bij een trap waren liep Draco door maar ik bleef staan.
"Drake, Alex, Tobias en Jermy" zij ik zacht. Draco bleef staan en draaide zich om.
"wie?" vroeg Draco. ik wees naar een de jongens die op een paar stoelen zaten. Draco keek omhoog en zag de jongens zitten. de jongens keken op en zagen mij staan.
"GINNNYYYY??????????/"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen