Foto bij a pillow fight 50 shopping bags and a broken heart

'haha plekkerds'horen we embry zeggen. 'ja joh tuurlijk dat jij geen vrieendin hebt' zeg ik terwjl ik een kussen naar zijn hoofd gooi. 'oh dat had je niet moeten doen'zegt jacob laggend.'hoezo' vraagi ik. mijn woorden waren nog niet koud en ik kreeg alweer een kussen naar me hoofd geslingerd. toen kwam seth.'hoor ik daar nou eeen kussen gevegd' zegt seth met een nadruk op kussen. 'hou je bek'schreeuw ik en gooi een kussen naar zijn hoofd. 'jah joh tuurlijk doe maar weer zo ik kan er toch niks aandoen dat we jullie konden horen' zegt hij geiriteerd terug. en gooid het kussen terug die op jacob teregt komt. en even later zitten we middenin een kussen gevecht.

volgende ochtend...

ik doe mijn ogen open en wat ik zie is erg. ik lig op mijn bed. jacob ligt half onder mijn bed. seth ligt op mijn tafel. paul in mijn kast. leah lichternaast. embry licht in de douche en quil in bad. en overal in mijn kamer liggen veren en kussens en knuffels en dekens. en kapote lampen. ik maak iedereen wakeer en ze zijn net zo gechockt als mij. we ruimen met zijn allen de troep op. en dan gaan ik en leah naar de stad. we pakken mijn lamborgini zo'n banana (kijk maar naar het plaatje) iedereen kijkt ons aan. ik heb best veel geld dus we gan eerst naar alle duure winkels. dior, gucci, prada en al die shit. dan pikken we een terasje.
(zelfde als vorigge hoofdstuk dit komt met alle lange gesprekken)
maareh hoe zit het nou met jou enne jacob
uhm ja ik weet niet ik vind hem heel erg leuk en ik ho van hem maar
nou vertel op maar..
ik wil niks met hem ik ben liever vrijgezel
bindings angst ofzo
nee dat niet ik ben er nog niet klaar voor
o ja tuurlijk dat snap ik wel hoor
daarom ben jij mijn beste vriendin
ik hou ook van jou
we drinken ons drinken op en lopen verder. 'kom ik heb een leuk shirt zien hangen bij de new yorker' zeg ik en trek leah mee.

eenmaal thuis.....

'oef'zeg ik terwijl ik al mijn tassen laat vallen en op de bank plof. leah komt naast me zitten.'ey wat zijn jullie vroeg thuis' zegt embry.'ja we konden de tassen niet meer dragen' giegelen wij terwijl we naar de stapels tassen wijzen. het zijn er eenstuk of fijvtig. embry lacht. en loopt verder. 'dus gaan jjullie vanavond mee klifduiken zonder uit je vel te scheuren'dat laatste zei hij er lachend bij.wij knikte. toen kwam jacob aanlopen. ik stond op en liep naar hem toe. 'jake we.. we moeten praten'zeg ik zacht en sleur hem mee naar mijn kamer.'jake het spijt me'zeg ik zacht. 'ik wil niks met je ikk ben er nog niet klaar voor en ik geloof niet dat het iets word het spijt me'zeg ik terwijl ik begin te huilen. hij kijkt mij aan alsof zijn hart is verscheurt. luk is onze ruzie net opgelost weer ruzie.'maakt niet uit maar weet dat als je van gedachte veranderd ik op je zal wachten' zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt weg. ik loop achter hem aan naar leah toe. 'heb je het hem verteld'vraagt leah. ik knik zacht. dan staat ze op en geeft me een knuffel. er is in iedergeval iemand waarvan ik niet zonder zou kunnen....

Reageer (1)

  • AloyAuditore

    Pillow Fight :D Gezellig xD

    :O eigenlijk is het nog best wel een mooie auto (A)

    Snel weer verder :D

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen