Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 91

Tadaaaaa (: een nieuw hoofdstuk (en iets langer als anders (; ) voor mijn lezertjes :D
Deze week zal er sowieso nog een hoofdstuk volgen (;
Reacties?

xx magiclove

Toen jullie terug bij de jongens hun huis aankwamen, vloog meteen de deur open en zag je Bill en Sam worstelen om als eerste naar buiten te lopen. Je schoot in de lach en uiteindelijk won Sam het van Bill en liep als eerste de deur uit en knuffelde je plat. Je zag Bill pruilend kijken en gaf hem ook een knuffel waarna jullie naar binnen liepen. In de woonkamer zag je de rest zitten. Andrew: “Look who’s back!” Hij liep op je af en gaf je een stevige knuffel. Je groette daarna ook de rest en nu zag je iedereen jou benieuwd aankijken. Jij: “Waarom kijken jullie zo?” Sam: “Dat weet je goed genoeg.” Je kreeg een lachje op je gezicht en Sam ook. Bill: “Komaan zeg het!” Hij zat neer in de zetel, nou ja eerder op het randje. Hij kon wel elk moment uit de zetel vallen. Jij: “Ehm oké, kijk maar.” Je haalde vanuit je broekzak jou ticket en vouwde het open. Je liet het aan de rest zien en meteen keek iedereen je blij aan. Jeffrey: “Je bent door!” Sam: “Ik wist het!” Annelies: “Proficiat!” En zo hoorde je nog een aantal dingen die door elkaar geroepen werden. Tom had je langs achter vast gepakt en had zijn armen om jou middel heen geslagen. Hij gaf je een kusje op je wang en legde zijn hoofd op je schouder. Na een tijdje werd het eindelijk rustiger. Justin: “Ik kan niet wachten om je op tv te zien!” De rest knikte instemmend. Georg: “Wat heb je eigenlijk gemaakt?” Jij: “Dat zal je wel over een paar dagen op tv zien.” De rest keek je nu smekend aan maar je stak jou tong uit. Jullie babbelden nog een tijdje en regelmatig probeerden ze iets meer te weten te komen over jou werkje maar je hield telkens je lippen stijf op elkaar. Uiteindelijk hadden ze het dan toch opgegeven en waren ze al snel over één of ander programma bezig waardoor je even kon nadenken. Je was blij dat je door was natuurlijk, maar toch was het best beangstigend. Vanaf nu zouden ze jou echt kennen. Je zou bekend worden, toch als je lang in het programma zou zitten. Wie weet merkte iemand je wel op? Niet dat je nu nog niet bekend was, want ondertussen was de paparazzi al wel achter jullie relatie gekomen, maar ze wisten nog niet wie dat meisje was. Je schrok op uit je gedachten toen je de rest zag rechtstaan. Blijkbaar gingen ze naar huis toe. Het was dan ook al best laat. Je nam nog afscheid van de rest en sloot daarna de deur. Je liep terug naar binnen toe en plofte naast Tom in de zetel die zijn arm meteen om je heen sloeg en je een kus op je wang gaf. Je kreeg een lachje op je gezicht en gaf Tom een zoen. Je voelde hoe iemand langs jou andere kant neerplofte in de zetel en trok je terug. Je keek Bill aan die de tv had aangezet. Jij: “Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jou en Annelies?” Bill: “Hoezo?” Jij: “Kom op Bill, je bent stapel op haar. Waarom vraag je haar niet uit ofzo?” Bill: “Wat als ze me niet leuk vind?” Jij: “Ben je gek? Bill ze vind je duidelijk ook leuk. Als jij het haar niet vraagt dan sleep ik je naar haar.” Bill keek je even bang aan. Bill: “Dat durf je toch niet.” Tom: “Daar zou ik niet van uit gaan, broertje van me. Ze heeft wel een punt.” Jij: “Dankje.” Je gaf Tom een kus op zijn wang die jou glimlachend aankeek. Gustav: “Inderdaad, jullie draaien al zo lang om elkaar heen.” Georg: “Het is om zot van te worden! Alsjeblieft laat het stoppen!” Georg ging dramatisch voor Bill op de grond op zijn knieën zitten waardoor je jou lach moest inhouden. Je hoorde Tom achter je lachen waardoor je jou niet meer kon inhouden en ook in lachen uitbarstte. Wat waren het toch een bende gekke jongens.


Wow dit is mijn allereerste spoiler ooit :O haha nee maar ik vroeg mij af of er toevallig mensen zijn die the walking dead kennen? Want ik ben bezig met een story hier rond te schrijven, maar heb geen idee of mensen het wel leuk of interessant zouden vinden. Natuurlijk is het op de serie gebaseerd maar met een heel eigen draai natuurlijk (; Maar geen zorgen, eerst werk ik aan deze story waar ik nog een hele reeks hoofdstukken van heb klaar liggen (;Want het einde is zeker en vast nog niet in zicht! :D Tenzij jullie de story beu zijn natuurlijk ...

Reageer (1)

  • Luckey

    Geen einde nog!!!!!!
    No way!!!!
    Tom is zo lief!!!!
    Xd ik zie die actie van Georg ook nog voor me xd
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen