Als iedereen op de bank zit loopt harry naar de keuken om 3 flessen cola op te halen en hij pakt 1 fles whisky en 2 flessen bacardi. " zijn we er klaar voor? " vraagt Harry. " uhm wat gaan we precies doen "vraag ik. " nou ja ik dacht aan we stellen elkaar 1 vraag en als je het fout hebt dan moet je 1 shotje drinken en 1 kleding stuk uit doen.... ? " zegt Harry. " ja " zeggen de jongens en Mia. " nou ja ik heb niet bepaald veel uit ik ga hier niet naakt zitten hoor ik zou nog best in me bh en slipje willen zitten maar niet naakt " zeg ik. " nee we doen ook niet helemaal naakt " zegt harry. " oke dan best " zeg ik. " harry we gaan met de klok mee dus beginnen we bij jou " zegt Zayn. We gaan dichter naar me kaar toe en verzinnen een vraag. " oke wanneer ben ik jarig ? " zeg ik. " uhm 15 augustus " zegt harry. " nee fout 15 januari " zeg ik lachend. " oke ik trek wel me t shirt uit " zegt harry. Hij trekt zijn t shirt over zijn hoofd heen en mijn mond valt open. " die sixpack " fluister ik in Mia haar oor. " niet fluisteren in gezelschap hé " zegt Harry. " nou oke ik zei omg die sixpack..... " zeg ik. " weet ik toch " zegt harry en hij lacht. " nu ben jij " zegt Harry. " oke..... " zeg ik. " oke de vraag is hoe heette mijn kat ? " zegt Mia. " uhm boeggie " zeg ik. " nee spookie " zegt Mia. " oke dan trek ik als eerste mijn schoenen uit " zeg ik en ik drink mijn eerste shotje. Uiteindelijk heb ik al 7 shotjes op als we stoppen met het spel en zit ik alleen nog in een bh en slipje. " ik moet maar weer eens gaan " zeg ik en ik probeer op te staan. Gelijk val ik op de grond. " ik til je wel " zegt harry en hij tilt me op. Hij maakt mijn deur open en legt me op mijn bed neer. " waar is je pyjama " vraagt hij. " onder mijn kussen " zeg ik terwijl ik bijna moet overgeven. Snel trek ik mijn pyjama aan. " breng me naar de badkamer " zeg ik. Harry tilt me weer op en zet me neer voor de wc. Gelijk moet ik kotsen en daardoor moet ik natuurlijk ook weer huilen. Als ik klaar ben met kotsen legt harry me op bed naar. Hij doet de deken over me heen en haalt een emmer voor me en en koud was handje. Hij legt de emmer naast mijn bed neer en doet het koude washandje op mijn hoofd. Als hij weg wil gaan hou ik hem tegen. " harry neee ga niet weg " zeg ik en ik pak zijn hand. " ik wil niet alleen zijn " zeg ik. " moet ik hier blijven of moet ik Mia halen " vraagt hij. " haal je Mia pleas voor me " vraag ik. " ja tuurlijk " zegt hij en hij loopt weg om Mia op te halen. Net op dat moment begin ik weer over te geven. Als harry terug komt met Mia ziet hij het kots naast de emmer liggen. " Yara toch " zegt hij en hij zet de emmer op zij. " Yara ik blijf hier niet slapen als jij de hele avond kotst dus slaaplekker " zegt Mia en ze rent snel weg. Als harry het kots het op geruimd komt hij naast me zitten. " moet ik dan bij je blijven ? " zegt Harry. " ja " zeg ik. Harry zegt gedag tegen de jongens en komt dan naast me liggen. we praten nog even maar al snel begin ik war taal te praten. " ga maar slapen " zegt harry en hij geeft me een kus op me voor hoofd. Ik sluit me ogen en ook snel val ik als een blok in slaap.....

Reageer (1)

  • Kaas19

    Leuk!
    Ook een keer een andere pov??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen