06
Het is 3 uur en de bel gaat. " ow ja hij zou op de thee komen " bedenk ik me en ik ren snel naar de deur. In plaats van dat Harry er staat staat Mia daar. " kom binnen " zeg ik en ik laat Mia binnen. " waarvoor is al dat eten ? " vraagt Mia. " de buurjongen komt op de thee " zeg ik. De bel gaat en snel loop ik naar de deur. " kom binnen " zeg ik. " ik heb een vriend mee genomen " zegt Harry. " geen probleem mijn vriendin is hier ook " zeg ik lachend. " ik ben Niall " zegt de vriend van Harry. " IK BEN MIAAAAA " zegt mia druk. " zei je nou dat je Niall heet? " Zegt Mia. " ja dat zei ik " zegt Niall. " OMG de Niall van One direction? " zegt Mia. " uhm..... ja " zegt hij. " OOOOOMMMMMGGGGGG " gillen Ik en Mia. " cool " zeg ik er nog achter na. " Dan ben jij dus de Harry styles? " vraag ik aan Harry. " ja " zegt hij met een big smile. " dus mijn buurjongen is Harry Styles ? " zeg ik. " ja " zegt hij. " nou zeg ik woon ook naast je hoor en Louis Liam en Zayn ook " zegt Niall. " Omg dus heel one direction woont naast mij..... " vraag ik. " ja " zegt harry. "Kom maar mee naar de woonkamer" zeg ik. We lopen naar de woonkamer en we gaan op de bank zitten. " waar zullen we het over hebben ? " vraag ik. " uhm we kunnen een spel doen " zegt Mia. " ja leuk idee doen durf of de waarheid " zegt harry. " ja goed idee " zegt Mia. " begin jij maar met vragen " zeg ik tegen Harry. " oke uhm Yara doen durf of de waarheid " zegt harry. " waarheid " zeg ik. " heb je een vriendje? ". " nee ik ben eenmans " zeg ik met een pruillipje. " harry doen durf of de waarheid " zeg ik. " uhm waarheid " zegt hij. " heb jij een vriendin? " vraag ik. " nope! Ik ben ook eenmans..... " zegt hij. Hij word rood en draait zijn hoofd. Zo praten we nog 2 uurtjes en dan gaan de jongens weer naar huis. " hebben jullie zin om een drankje te doen vanavond ? " vraagt Harry. " ja gezellig om half 10 bij jullie? " vraag ik. " ja goed idee tot dan " zegt harry en hij doet de deur achter zich dicht. " zin in patat? " vraagt Mia. " jaaa lekker waar is een patat zaak " vraag ik. " om de hoek ". Ik trek me schoenen aan en dan lopen we richting de patat zaak. We bestellen allebei een patat met mayonaise. We lopen naar Mia's huis en daar eten we de patat op. " mmmm echt heerlijk " zeg ik. Als we allebei ons eten op hebben ga ik weer naar mijn eigen huis. " zie je straks!! " roep ik terwijl ik de deur dicht gooi. Als ik thuis ben loop ik gelijk door naar mijn kleren kast. Oke ff denken wat doe ik aan.... denk ik. Ik trek een zwart jurkje uit de kast, ik pak ook nog mijn panty en mijn grijze pumps. " jaaaa dit doe ik aan " zeg ik tegen mezelf. Ik trek de kleren aan en loop door naar de badkamer. Ik pak de krultang en krul mijn haar. Ik doe mascara, eyeliner en oogpotlood op. Als het half 10 is loop ik naar de jongens hun huis. Ik klop aan en de deur word open gedaan door harry. " hey " zegt hij en hij geeft me een kus op me wang. " hey " zeg ik en ik geef hem een knuffel. " zo zo Harry lekkere chick " zegt Liam die naar me knipoogt. " uhm dankje..... " zeg ik en ik draai mijn hoofd naar Harry. " let maar niet op hem " fluistert Harry in mijn oor. Ik lach en ga op de bank zitten naast Louis. " hoi ik ben Louis " zegt hij en hij schud mijn hand. " haai ik ben Yara " zeg ik en ik schud ook zijn hand. Als mia er is kan het beginnen.
Er zijn nog geen reacties.