23. No way! ik ga daar niet in!
Hoofdstuk muziek:
Syto liep naar een koffer en wilde eraan snuffelen. Hij werd tegen gehouden door de riem op zijn nek. 'Oh ja...' dacht hij. Syto was er een beetje tegen dat hij een riem om moest maar hier in de kou blijven was geen pretje. Verveeld liep Syto terug.
Ze zaten hier al uren! Eindelijk stond Rolf op en liep naar de ingang van het vliegtuig. Wyta en Syto volgde trouw, maar dat veranderde toen ze zagen waar zij in moesten als ze mee wilden gaan met het vliegtuig. Een aantal grote kooien stonden bij de rest van de bagage. Wyta keek Rolf met hangende oren aan, als of ze wilde zeggen 'Moet ik daar in? Mag ik niet met jou mee?'.
Rolf schudde zijn hoofd en duwde Wyta voorzichtig in de kooi. Na even tegenstribbelen gaf Wyta zich over en gehoorzaamde. Rolf aaide Wyta en fluisterde tegen haar dat het wel goed kwam. Syto was niet zo makkelijk. Hij verzette zich op allerlei manieren. Hij schudde zijn kop en gromde zelfs naar Rolf. 'No way! Ik ga daar niet in!'
Wyta wist dat Syto niet van kooien hield maar hij had geen andere keus. Dus probeerde ze in Syto's staart te bijten zodat hij het zou begrijpen. Uiteindelijk gaf ook Syto zich over en konden het vliegtuig vertrekken. Op naar...! Ja... waarheen?
Reageer (1)
Super leuk stukje!
1 decennium geleden