Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 90

Dit had Demi dus gemaakt ;)

Zoals beloofd terug een hoofdstukje :)
Volgende week komt er terug 1 :)
Reacties?

Na een aantal uur wachten zag je nummer 83 op het bord verschijnen. Jij: “Oh nee, het is mijn beurt.” Tom: “Je gaat dat goed doen schatje.” Tom en Jens liepen met je mee tot aan de deur en gaven je nog allebei een knuffel. Daarna stapte je door de deur en kwam uit in een ruimte waar allemaal muren geplaatst waren. In het midden was er een kruis op de grond gekleefd en daarvoor stond een tafel waar de juryleden zaten. Je ging naar het kruisje toe en keek de jury aan. Keith: “Hallo en wie ben jij?” Jij: “Demi Woods.” Keith: “Oké, Demi, hoe lang doe je al aan graffiti?” Jij: “Iets langer als 3 jaar.” Je zag de jury elkaar bedenkelijk aankijken waardoor je nu echt wel zenuwachtig werd.” Keith: “Oké, je hebt een uur de tijd om iets te maken, je mag kiezen wat, probeer het wel af te krijgen. Je mag daar beginnen.” Je bedankte de jury en liep naar de muur toe. Ondertussen werd er iemand terug geroepen bij de jury om zijn werk te beoordelen. Je keek van de muur naar de verf. Wat zou je maken? Iets met letters? Je keek even snel rond en zag dat er best al veel mensen rond letters werkten. Oké dan, iets anders. Iets simpel waar je toch mee uitpakt… Opeens kwam je op een idee en pakte je jou eerste bus verf. Een zwarte. Je begon met spuiten en al vrij snel kreeg het de gewenste vorm die je wou. Nu nog opvullen. Je nam een stuk karton van de grond en begon zo een aantal lijnen af te tekenen in andere kleuren. Je werkte zo snel mogelijk om het af te krijgen. Een uurtje was echt niet veel waardoor de verf niet zo goed kon drogen waardoor je geen fouten mocht maken. Je was juist bezig met je naam er opzij bij te zetten toen ze jou riepen. Je schreef hem snel af en stapte terug naar de jury toe die jou werk een beetje bewonderend aankeken. “Keith: “Hoe heb je dat zo snel gedaan?” Jij: “Meestal als ik iets maak heb ik niet zo veel tijd dus ik ben een krappe tijd wel gewend.” Keith: “Indrukwekkend en je doet het nog maar 3 jaar?” Je knikte en keek ze nieuwsgierig aan. Keith: “Damon, wat denk jij?” Damon: “Wel het is goed, mooi werk Demi, ik stem ja.” Keith: “Kim?” Kim: “Ook ja, ik ben benieuwd naar wat je nog meer in je mars hebt.” Keith: “Ik stem ook voor, kom je ticket maar halen.” Je kreeg een grote lach op je gezicht en maakte een sprongetje waardoor de jury je lachend aankeek. Jij: “Dankje!” Je liep naar de jurytafel toe en nam het ticket van Keith aan. Je liep daarna weg en stormde naar buiten. De ruimte was al bijna verlaten waardoor je Tom en Jens direct zag zitten en liep naar hun toe. Jij: “Tom!” Meteen stond hij recht en liep je in zijn armen. Je knuffelde hem haast plat en hoorde Jens en Tom lachen door jou enthousiasme. Jens: “Volgens mij is ze door.” Je liet Tom los en liet daarna jou ticket met een grote lach zien waardoor Tom je oppakte en door de lucht zwierde. Je gierde het uit en hoorde ook de lach van Tom. Hij zette je terug op de grond en gaf je een kus. Tom: “Proficiat schatje.” Jens trok je nu los van Tom die hem verbaast aankeek. Jens lette er niet op en gaf jou nu een knuffel en feliciteerde je ook nu.

Reageer (3)

  • Luckey

    Leuk leuk leuk!!!
    Super geschreven
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    nice nice, en volgens mij werd Jens een beetje jaloers haha xD

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen