Foto bij Dangerous Animals – Ramsay Snow

Ik weet zeker dat deze kant van hem bestaat. Misschien is hij ver weg gestopt, maar hij is er!
Daarom hier een beetje Ramsay fluff.

Ik werkte nu al meer dan twee weken voor heer Bolton. Het was niet moeilijk een kamermeisje te zijn. Het enige wat ik hoefde te doen was het op orde houden van de vertrekken en het dienen van heer Bolton en zijn bastaardzoon Ramsay Snow. Dat laatste was tot nu toe een van de minst lastige klussen, omdat heer Bolton me vaak alleen nodig had voor het inschenken van de wijn en omdat Ramsay nog nooit naar me gevraagd had.
Het was me al een aantal keren opgevallen dat Ramsay vaak naar me keek. Als hij dat deed, glimlachte ik, maar hij keek altijd snel weer weg. Hij zag er best leuk uit.
De verhalen van andere vrouwen in Dreadfort maakten me echter nerveus. Je vervloekte jezelf voor het geloven van zulke stomme roddels. Hoe kon ik deze verhalen geloven? De bastaard kon toch niet het monster zijn dat iedereen beweerde dat hij was?
Ik zag hem weer toen je zijn kamer inliep om de lakens van het bed te vervangen. Hij leek diep geconcentreerd te zijn in een stuk perkament, dat hij vasthield met één hand. Met zijn andere hand wreef hij over de stoppels op zijn kin, terwijl zijn elleboog op zijn knie lag.
Ik besloot om niks te zeggen en gewoon mijn werk te doen. Ramsay zag er niet uit alsof hij gestoord wilde worden door mijn stemgeluid.
Ik begon met het bij elkaar pakken van de lakens. Het bed was erg groot, dus ik moest eroverheen leunen om de laken van de andere kant van het bed te trekken.
"Y/N," hoorde ik Ramsay ineens zeggen. Van schrik viel ik op het bed. "Ik hoorde je niet binnen komen." Langzaam legde hij het stuk perkament naast hem op een tafeltje.
Ik stond snel op en trok mijn schort recht. Mijn wangen werden rood. Waarom moest ik nou zo onhandig zijn?
"Het spijt me, mijnheer. Het was niet mijn bedoeling u te storen," stamelde ik. Ik pakte snel de lakens van zijn bed op. "Ik zal terug komen wanneer u hier klaar bent." Ik wilde de de kamer weer uitlopen.
"Nee, nee. Ga nou niet weg. Dit is een perfecte gelegenheid om elkaar eens te leren kennen." Ramsay spreidde zijn armen. "We hebben de hele kamer voor onszelf."
Als hij daar al meer mee bedoelde dan dat hij zei, liet hij dat niet merken. Ik knikte en liep weer naar het bed om de rest van de lakens van het bed af te trekken.
"Dus wat wilt u van me weten, mijnheer?" vroeg ik. Ik keek uit mijn ooghoek naar Ramsay en zag hoe hij zich naar achteren in de stoel liet vallen. Hij glimlachte.
"Hoe vind je het om hier te werken, Y/N?" vroeg hij me. Ik zuchtte opgelucht. Dat was een makkelijke vraag, waarbij ik niet over mezelf hoefte vertellen. Ik haatte het om over mezelf te praten.
"Ik vind het erg fijn om hier te zijn. Dit is een prachtig kasteel en je vader is een goede man," antwoordde ik. Ramsay stond op en zette langzaam een paar passen naar me toe.
"En wat vind je van mij?" Hij bleef nu stil staan. Ik draaide me om en keek een tijdje naar hem. Hij zag er goed uit. Nee, hij zag er heel erg goed uit. Hij had heldere blauwe ogen, een gespierd lichaam en... zijn uitstraling werkte als een magneet op me. Ik had bijna de neiging om naar hem toe te lopen en zijn gezicht aan te raken. Bijna. Het feit dat ik alleen maar een kamermeisje was met een zekere waardigheid, hield me tegen. Ik draaide me weer om en begon het bed te bedekken met de schone lakens die ik mee had genomen.
"Sorry mijnheer, maar ik ken u amper. Dit is de eerste keer dat we praten. U vraagt nooit naar me." Ik hoorde hem met zijn voeten schuifelen, maar keek niet om. Hij grinnikte zacht.
"Wil je dat ik voortaan naar je vraag?" vroeg hij. Ik streek de lakens glad en deed alsof ik geen blos op mijn wangen voelde komen. "Misschien doe ik dat wel. Wat dacht je van nu?" Zijn stem werd lager en zachter. Ik moest mijn best doen om niet te laten merken hoe sexy ik dat vond.
"Ik ben er al, mijnheer," zei ik simpel. Opnieuw hoorde ik hem grinniken.
"Wat dacht je van een massage?"
"Een massage, mijnheer?" Ik rechte mijn rug en draaide me om. Ik keek hem vragend aan.
"Alleen de schouders is prima." Hij liep naar het bed. Voordat hij ging zitten trok hij zijn shirt over zijn hoofd uit. Mijn hart sloeg een tel over toen ik zijn prachtige ontblote bovenlichaam zag. Of was het omdat ik op het punt stond iemand te gaan masseren, terwijl ik dat nog nooit gedaan had? Langzaam liep ik naar de andere kant van het bed toe, waar hij zat.
"Hier." Hij hield een klein glazen flesje omhoog. Massageolie. Ik klom op het bed en ging achter hem op mijn knieën zitten. Ik goot een beetje massageolie uit het flesje en wreef door mijn handen. Aarzelend raakte ik zijn schouders aan en wreef zachtjes de olie uit. Ik voelde een rilling over zijn rug gaan, waarna hij zuchtte. Op de een of andere manier voelde ik me er wat comfortabelder door. Alsof dat het teken was dat het echt toegestaan was dit te doen.
Ik begon met het kneden van zijn spieren. Ze waren erg gespannen, maar ik voelde hoe Ramsay ze langzaam steeds meer ontspanden.
"Je bent goed," zuchtte hij. Ik glimlachte, maar reageerde niet. Misschien moest ik maar niet vertellen dat ik dit nog nooit had gedaan. Laat hem maar geloven dat ik er ervaring in heb.
Toen de spieren in zijn schouders helemaal ontspannen waren aarzelde ik wat ik moest doen. Moest ik doorgaan tot hij het genoeg vond of moest ik gewoon stoppen?
Blijkbaar voelde hij mijn aarzeling, want hij draaide zijn hoofd om en keek me aan. Een paar seconden zij hij niks. Ik liet ongemakkelijk mijn handen op zijn schouders liggen. Even hield zijn blik me vast, maar daarna richtte ik me weer op mijn handen. Langzaam liet ik ze omlaag glijden, over zijn rug. Ik hoorde en voelde hem inademen. Mijn handen gleden weer omhoog, over zijn schouders en weer naar beneden langs zijn armen. Ik weet niet waarom ik het deed, maar mijn handen leken zich een eigen weg te vinden. Ik schoof iets dichter naar hem toe en mijn kniën raakten hem aan.
"O, alsjeblieft zeg," mompelde hij. Verschrikt trok ik mijn armen terug. Was ik te ver gegaan? Ik wilde me net gaan verontschuldigen toen Ramsay de rest van zijn bovenlichaam nu ook omdraaide. Ik kon er niks aan doen dat mijn ogen naar beneden gleden, over zijn borst, naar zijn buik en weer omhoog. "Kom hier." Hij leunde naar me toe en legde zijn hand in mijn nek. "Dit wilde ik al twee weken lang doen." Hij boog zich naar me toe en drukte zijn lippen op die van mij. De eerste paar seconden zat ik verschrikt stil, maar daarna werd mijn verstand volledig overgenomen door zijn aanraking. Ik voelde zijn zachte, maar sterke lippen. Elke milimeter van ze en ik wenste dat dit moment nooit hoefde te eindigen.
"Je kunt elk moment van de dag naar me vragen, mijnheer," mompelde ik door de kus heen. Ramsay zag het als een gelegenheid en gleed zachtjes met zijn tong over mijn lippen. Ik legde mijn handen over zijn schouders en hij trok me aan mijn middel verder naar zich toe. De massageolie die nog aan mijn handen zat verspreidde ik nu compleet over zijn naakte rug. Ik voelde zijn tong over die van mij glijden, terwijl ik me niet kon herinneren mijn mond open gedaan te hebben. Dat was wat ik fijn vond aan deze kus. Alles gebeurde vanzelf.
Ramsay gooide zijn benen op het bed en ging langzaam liggen. Hij trok mij mee en ik eindigde boven op zijn borstkas. Hij beëindigde de kus, tot mijn teleurstelling, en keek me aan.
"Dat zal ik zeker doen," fluisterde hij. Ik drukte mijn voorhoofd op dat van hem en sloot mijn ogen. Hier had ik zo wel de rest van de dag gelegen willen hebben. Ik voelde zijn adem over mijn wang glijden.
Ik weet niet waarom, maar ineens herinnerde ik me de roddels die in het kasteel verspreden werden.
"Mensen zeggen dat je een monster bent..." zei ik zachtjes. Ik wist niet wat ik als reactie moest verwachten. Ik wist niet eens waarom ik zo stom was om dit te zeggen. Waarschijnlijk zou het alles verpesten. Wat ik niet verwachte was dat hij glimlachte en me zo intens aankeek dat ik smolt. Hier, bovenop hem.
"Dat ben ik ook, Y/N. Je hebt die kant van me alleen nog niet meegemaakt." Hij drukte weer een lange kus op mijn lippen en streek met zijn hand over mijn rug. Ik haalde mijn lippen even van die van hem.
"Hoe erg kan die kant zijn?" fluisterde ik en boog me weer naar hem toe. Hij grinnikte zachtjes, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Ik kuste langzaam zijn mondhoek en gleed met mijn lippen over zijn kaak naar zijn nek. Hij zuchtte.

Reageer (4)

  • Jarnsida

    Waaaaauuuuw. Ik ben het eens met de onderstaande reacties + een abo

    Ps I prefer ramsay met baard

    1 decennium geleden
  • Shireen

    holy teringshit :')

    Ramsay is zo'n sexy beest omg.
    Je schrijft goeoeoeoeoed

    1 decennium geleden
  • Laleah

    Ik kan geen betere reactie geef als die hieronder.. Maar dit is echt heel mooi geschreven! Echt waar! Ik dacht: lat ik dit eens lezen dan, en ik werd er helemaal door gegrepen! Echt heel goed!

    1 decennium geleden
  • Oncer

    Heel erg sterk geschreven. Je laat Ramsay Snow goed in zijn waarde door grotendeels zijn eigen karakter te laten aan houden. Als ik dit lees, moet ik vrijwel meteen denken aan de Ramsay uit de televisieserie. Ik moest alleen wel even wennen aan het ik/jij en vooral het "y/n" aangezien ik zelf gewend ben om in het 'het' te lezen en de vrouwelijke hoofdpersoon gewoon een naam te geven in plaats van dat je die opvult met de naam van de lezer. Maar behalve dat ik daar aan moest wennen, stoorde het me ditmaal totaal niet omdat ik je schrijfstijl erg leuk en vlot vond. Het leest lekker mee en je wilt doorlezen en het houd je in zijn greep. Kortom; erg leuke one shot!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen