Foto bij Royal

Eindelijk is het dan zo ver. De wedstrijd tegen Royal. Daar komen ze dan, en wat cool. En kijk, ze hebben zelfs een eigen bus!
Als ze zijn ingespeeld op het veld kan de wedstrijd beginnen. Wij hebben aftrap en gaan meteen in de aanval. Er komt een goed schot maar die word gered door hun keeper. De bal word gespeeld naar hun aanvoerder die dan meteen schiet. Het is een heel krachtig schot. Te krachtig voor mij om tegen te houden. Het staat 0-1. Sorry jongens, de volgende hou ik tegen. Zeg ik en het spel gaat weer verder. Royal is veel sterker en in de rust staan we ruim achter.

De scheidsrechter fluit en de tweede helft begint. Het gaat nog steeds niet goed. Ze zijn te sterk. Dan opeens rent onze spits Willy van het veld af. We moeten door met 10 man. Royal blijft maar schieten maar hun schoten zijn te hard en te goed voor mij. Ik kan ze niet tegenhouden. Er stapt een jongen op het velt met het voetbalshirt van Raymon. Het is Axel Blaze de topspits. Hij gaat met ons meedoen. Royal zet de aanval in en gaat schieten. Op dat moment rent Axel naar voor richting het doel van de tegenstander. Hij weet dat ik de bal kan tegenhouden, als ik dat heb gedaan speel ik hem meteen naar hem. zeg ik in mijzelf. Royal schiet met een van hun superschoten en ik maak een beweging en daar komt mijn supertechniek de hand van god! . Ik heb hem, snel speel ik hem naar Axel die met zijn vlammentornado scoort. Het is ons gelukt, we hebben gescoord. Royal vind het genoeg geweest en vertrekt weer. Omdat ze hebben opgegeven hebben wij gewonnen! Axel bedankt en welkom in het team. Zeg ik. Axel trekt zijn shirt uit en geeft hem aan mij. Dit is alles wat ik voor jullie kan doen. Zegt hij en hij loopt weg. Bedankt, en je mag altijd meedoen! Roep ik hem na.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen