Foto bij 14. Not again...

^ :9~
Hahaha aan het eind van dit verhaal (is nog lang niet zo) kan ik gewoon Portugees als het zo door gaat.

Enjoy!

Lia POV

Als we over een deuk in de weg rijden wordt ik wakker... je raad het al, op Cristiano's schouder. Omdat ik mijn ogen nog dicht heb merkt hij niet dat ik wakker ben. Dan voel ik dat hij zijn arm om mijn schouder heeft liggen. Gek genoeg vind ik dit niet erg
Wat ik wel erg vind is dat ik verliefd aan het worden ben, en dit is niet goed omdat:
1. Hij is mijn baas
2. Technisch gezien is Junior mijn oppaskind, en dus is hij de vader van mijn oppaskind
3. Hij heeft een kind
4. We schelen 9 jaar.

Allemaal redenen waarom ik nu mijn hoofd zou moeten optillen, zijn arm van mijn schouder zou af moeten schudden en me verontschuldigen voor mijn stommiteit.
NEWSFLASH. Ain't gonna work, want vervolgens zou hij zeggen dat het niet uitmaakt, lachen, en ik zou er compleet voor vallen. Niet goed. Bovendien kan ik wel meer dan 4 redenen bedenken waarom ik zou moeten blijven liggen.
1. Ik ben moe
2. Zijn schouder ligt lekker.
3. Hij ruikt lekker
4. Als ik nu 'wakker' wordt is het de rest van de reis awkward, omdat ik lig te kwijlen bij de aanblik van zijn lach.
5. De meest sexy man op aarde en een van de beste voetballers op aarde heeft interesse in mij, de au-pair en PA, terwijl hij iedereen kan krijgen.
en ga zo maar door.

Al die tijd lig ik nog steeds op zijn schouder, en nu gaat hij zacht door mijn haar.
'Wakker worden minha princesa', fluistert hij in mijn oor.

5secondfreakout(yeah)
Zei hij nou echt dat ik zijn prinses ben?!
Dan realiseer ik me dat ik nog steeds doe alsof ik slaap.
'Princesa, wakker worden' klinkt het weer. :$
Nu wordt ik 'wakker', en kijk recht in zijn mooie bruine ogen. :9~

We praten nog wat, en stappen de bus uit. Beter val ik op de terugweg niet WEER in slaap, en al helemaal niet op zijn schouder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen