OMGeen nieuw hoofdstuk!!!!!!!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden
Ik ga nog niet vertellen waar het over gaat, want ik ben zo iemand die dan alles al verteld.....
Nou ga maar gewoon lezen ik hoop dat het leuk is (: (: (: (: (: :) :) :) :) :) :)

Ik had gisteravond besloten lekker uit te slapen als goed begin van de vakantie, maar dat wilde niet echt lukken.
Want bij het huis tegenover ons huis (dat al een tijdje leeg staat) stond een hele grote vracht wagen die aan het piepen was.
En als daar OOK nog allemaal mensen uitstappen die OOK nog eens heel hard pratend en soms zelfs schreeuwend door de straat rennen dan moet je eens proberen dáár doorheen te slapen. Maar het helpt ook wel een beetje mee dat m'n moeder het raam open heeft gedaan toen ik sliep. Als ze mijn kamer in komt en ik merk dat dan probeer ik haar tegen te houden, maar dat heb ik een tijdje geleden opgegeven want dat begint ze een heel verhaal dat kinderen frisse lucht nodig hebben enzo. Als je dat verhaal heb gehoord dan blijf je net zoals ik gewoon liggen, wachtend tot ze weg is om daarna (als je nog energie over hebt) nog even stiekem naar het raam te sluipen en die zonder betrapt te worden dicht te doen.
Vannacht had ik dus geen energie meer over...
Daar heb ik nu toch wel spijt van want dan was ik nu niet zo slap als een natte vaatdoek.
Ik probeerde nog even te slapen nadat ik m'n raam had dicht gedaan maar toen bleek dat het geluid zo hard was dat ik het toch nog hoorde. Grrrrr...
Dus na een half uur ben ik toch maar naar beneden gegaan om een lekker ontbijt te maken voor mezelf om deze dag toch nog een beetje goed te beginnen.
Maar wat bleek, m' n moeder was me voor geweest. Ik kwam haar in de keuken tegen. Ze zei dat ze al het brood enzo aan de nieuwe buren had gegeven.
"NIEUWE BUREN!!!!!" Schreeuwde ik geschrokken. Toen drong het tot me door wat er allemaal aan de hand was op straat. Die grote vrachtwagen was dus een verhuiswagen en die schreeuwende mensen waren stressend alles aan het regelen terwijl alles fout ging. Dat heb ik zelf meegemaakt... Wij waren tot nu toe de nieuwste in deze buurt. Niet alleen in onze buurt maar ook de nieuwste in het hele dorp. En het ergste van alles, ik ben de nieuwste van de hele school!!!!
Ik ben er op de helft van het jaar pas bij gekomen, dus dan ben je meteen al de sukkel van de school. Toch heb ik één vriend. Rene. Hij komt elke dag mee naar mijn huis. Ik wil liever naar zijn huis omdat ik me echt ontzettend irriteer aan m'n veel te bezorgde moeder. Maar toch weet hij me telkens weer om te praten zodat we toch weer naar mijn huis moeten. zucht... Vraag me niet hoe maar het lukt hem elke keer weer.
Maar goed. Ik heb dus een groot gebrek aan slaap en m'n ontbijt is nu ook al verpest. KAN HET NOG ERGER???!!!

Reageer (1)

  • xwolfjex

    (Y) leuk verhaal (dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen