Foto bij 2

Het eerste stukje is een pov van Amira en het tweede stukje is een pov van Seth.

Veel lees plezier!! :)

Amira pov
Seth keek me aan.''Hoe heet jij?'' Ik keek hem geschrokken aan en draaide mijn hoofd snel de andere kant op. ''Wat gaat jou dat aan?!!'' Hij keek me verontwaardigd aan ''Sorry ik wist niet dat je boos zou worden, het was maar een vraag.'' Ik keek hem weer aan en verdwaalde algauw weer in zijn mooie ogen... Hij keek mij ook aan en bedankte me dat ik zijn leven had gered. Ik hoorde zijn vrienden en dook snel weer het water in. Ik verstopte me achter een rots en ik hoorde hem met zijn vrienden praten.

Seth pov
Het meisje keek me dromerig aan en reageerde fel toen ik haar naam vroeg. Ik voelde me best schuldig van de snee in haar arm, maar ik schrok echt. Ze had gewoon geen benen maar een staart. Dat betekent dat zeemmeerminnen dus echt bestaan!! Ze leek me best aardig en ze was HEEL knap!!!
Ik schrok op uit mijn gedachten toen het meisje wegdook in het water. Ik hoorde Rens tegen me praten, Hij vroeg: ''Waar was jij??!!! Wij helemaal ongerust en jij zit hier rustig!!'' Ik verontschuldigde me en vertelde het over de zeemeermin... Rens en Vitalo begonnen meteen te lachen. Ik keek ze fel aan maar ik merkte dat ze me echt niet gingen geloven. Ze lachte me gewoon uit...

Reageer (2)

  • benzjuhh

    schijf snel veder like it. ps, ben manon

    1 decennium geleden
  • Aapjeeexxx

    Yeeeey nu al zin in de volgende
    XXXXX van Aapjeeexxx
    love you mij lieve BANJOOOO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen