Foto bij 3

3 weken later, vlak voor Lily weer naar zweinstein gaat

Ik wou naar Lily toe lopen om haar te troosten. James was me voor en keek me dodelijk aan. Alleen James wist wat er al jaren speelde, en zou alles doen om Lily te beschermen.

Verslagen zakte ik terug op de stoel en besefte ik dat ik het had verpest. Alles wat ik de laatste jaren bij Lily heb gedaan, alleen omdst Ginny ernstig ziek was.

Ik keek naar Albus die met een neutraal gezicht voor zich uit keek. Ik hoorde Lily gillen en bleef versteend zitten. Ik zag hoe Ron naar boven ging.

'Harry gaat het?' Vroeg Hermelien. Ik schudde mijn hoofd. Ze sloeg haar armen om mij heen en ik liet me door haar troosten.

Samen met Ron zat ik boven in mijn werkkamer.. 'Gaat het wel Harry?' Vrpeg Ron. Ik schudde mijn hoofd, ' maar ik moet door voor de kinderen'. Ron knikte en gaf me een schouderklopje.

We stonden op de trap om naar beneden te gaan toen we gegil hoorde dat door merg en been ging. Geschrokken draaide Ron en ik ons om en rende naar boven. Beneden hoorde ik al gestommel wat betekende dat ze het beneden ook gehoord hadden. Ik gooide de deur van Lily's kamer los en stond verstijfd stil.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen