Foto bij 1

Het was zomervakantie. En vandaag zou ik 16 worden. Ik was al vroeg wakker. Ik zat in mijn venster bank om mijn gitaar te tokkelen. Toen ik 14 werd had ik die gekregen van oom dirk, de dreuzel neef van mijn vader. Ik kon wel overdag op mijn gitaar alleen waren ze het daar niet mee eens, behalve mijn broer James, die er niet vaak meer is. Waardoor gelijk het thuis allemaal was veranderd, en niet op een goede manier.

geschrokken keek ik op toen mijn kamer deur open ging. Opgeluht haalde ik adem toen ik mijn moeder zag. 'Lily, lieverd ik moet met je praten' zei ze. Door haar toon wist ik gelijk dat het serieus was. 'Ik ben ziek Lily, ernstig ziek, de dokters hebben me nog uiterlijk 2 weken gegeven' zei ze. Ik liet mijn gitaar uit mijn handen vallen en begon te huilen. Mama omhelsde mij. 'Sssh het komt wel goed' zei ze. Ik schudde mijn hoofd, mijn moeder wist het niet, niet wat mijn vader en Albus deden.

Ik hoorde mijn moeder naar adem happen. 'Mama' zei ik zachtjes. Ik voelde de tranen over mijn wangen stromen. 'Lily..' geschrokken stopte James met praten. 'Mam' zei hij. 'Het is goed' zei ze zachtjes waarna ze haar ogen sloot. Ik zag hoe James haar naar beneden bracht waar ze nog wat zei tegen mijn vader en Albus. Ik zag hoe ze stopte met ademen en hoe ze stierf. Ik zakte door mijn benen en liet me op de grond zakken waarna ik histerisch begon te huilen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen