Foto bij prologue

'Gefeliciteerd een meisje' zei een verpleegster in st holisto tegen mij. Ginny was bevallen van ons derde kind. We hadden al twe zoons, James en Albus, allebei waren ze nu bij Ginny's ouders.

Een paar uur later waren we thuis en lag Ginny samen met ons dochtertje, Lily Luna Potter op bed. 'Papa' hoorde ik waarna twee jongens me om mijn nek vlogen. 'Hebben jullie mij gemist ofzo?' Vroeg ik verrast. Albus knikte en ging naar de woonkamer, alleen kon hij de deur niet open maken omdat hij nog maar twee was. Ik had de deur open gemaakt en keek naar James. 'Papa mag ik de baby zien?' Vroeg hij zachtjes. Ik ging op mijn hurken voor hem zitten en zeo tegen hem dat hij dan zachtjes moest doen.

Samen met James ging ik naar onze slaapkamer toe. Zachtjes liepen we naar binnen waar we begroet werden door Ginny. 'Mama' zei james en liep op haar af en knuffelde haar. Voorzichtog pakte ik lily op em ging naast ze zitten.

Voorzicjtig hield James Lily vast terwijl ik een foto maakte. Ook Albus kwam binnen samen met Molly. Alleen wou Albus niks van Lily weten en ging hij naar Ginny. 'Oo wat een schatje' hoorde ik Molly zeggenwarna James gelijk zee 'sssst'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen