Sorry dat het zo lang duurde, maar we zijn beide heel druk met de examens !! Gelukkig zijn die vrijdag gedaan.

Sorry sorry

Er is veel tumult op het plein in het -normaal- rustige dorpje. De weerwolven hebben weer iemand gedood! Nee, niet één iemand, maar liefst 4. Een onschuldige burger, twee sletten en een weerwolf! Nu is het moment aangebroken om iemand te beschuldigen en op de brandstapel te gooien. Wie van de mensen (en weerwolven en heks) zou het aandurven om het eerst iemand aan te duiden.
Van in het midden in de groep klinkt er ineens een stem.
"Ik verdenk Wentelteefje, mijn gevoel zegt dat zo", beweert Foreverx. Meteen heeft ze bijstanders. Maar liefst zeven mensen geven haar gelijk.
Wentelteefje probeert nog iemand anders te beschuldigen, maar het kwaad is al geschied. Wentelteefje vliegt op de brandstapel.
"Dan verdenk ik bij deze Wentelteefje op moord van 3 onschuldige mensen en een medeweerwolf. Ook wordt zij beschuldigd op een compact met de duivel, waardoor ze de krachten kreeg om zich te veranderen in dat duivels schepsel", verklaart de burgemeester.
Wentelteefje wordt aan de paal bovenop het hout vastgemaakt en de burgers steken tegelijk het hout in brand. De vlammen likken aan haar voeten en verslinden haar daarna. Het volk is geschokt! Er gebeurde helemaal niets. Ze hebben een onschuldige burger in brand gestoken!
Vermoeid door deze gebeurtenissen, gaat heel het dorp terug slapen. Of ja, heel het dorp?




De weerwolven mogen weer een slachtoffer kiezen en cupido ook weeral een koppeltje. De ziener mag iemands rol inkijken.
We verwittigen de heks zodra er een slachtoffer is gevallen.

Ellen aka Vastly kan niet meer deelnemen!
Haar rol was burger!

Reageer (3)

  • Poolster

    Wooh, na 2 nachten zijn er al 12 mensen dood.

    1 decennium geleden
  • Value

    Al zeg ik het, mooi geschrevan Indra (:

    1 decennium geleden
  • Naird

    Ahwww Wentelteefje :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen