Foto bij 10. BRAZILIË xD

^ Junior krijgt z'n zin hahah

Veel plezier!

Lia POV

Om 3 uur gaat de wekker.
'Neeh, nog 5 minuten.' Als ik op snooze druk krijg ik de melding dat ik toch echt nu mijn bed uit moet. (geen idee of dat kan, maar oke)
Langzaam stap ik mijn bed uit en strompel ik naar de douche. Pas als ik onder de straal sta realiseer ik me welke dag het vandaag is. Ineens ben ik helemaal wakker, en snel spring ik de douche uit. Als ik mijn kamer weer inloop met een handdoek omgeslagen wordt er op de deur geklopt.
'Binnen!' Roep ik. Cristiano loopt in alleen een joggingbroek slaperig de kamer in.
'Ik maak Cristiano alvast wakker oké, hij is een beetje langzaam 's ochtends.'
Ik mompel instemmend, en dan kijkt hij wakker op. Zijn adem stokt en in het Portugees vloekt hij en mompelt iets.
'Is er iets?' vraag ik bezorgd. Hij kijkt me nog steeds versteend aan.
'Eum... eu niks. Ik ga.' Dan realiseer ik me pas dat ik nog steeds in een kleine handdoek gewikkeld in de kamer sta.
Totaal overdonderd loopt Cristiano de kamer uit. Supercute! :$

Snel kleed ik me aan en maak ik me op. Ik wil net mijn haar doen als Cristiano Jr. de kamer binnen komt stormen en op mijn bed springt.
Hyperactief roept hij; 'BRAZILIË!!!!' Ik lach en haal hem van het bed af. Daarna doe ik mijn haar en om 4 uur staan we allemaal beneden, klaar om te gaan. Eten doen we wel in het vliegtuig.

De chauffeur brengt ons naar het vliegveld, waar de rest van het team en de crew al is. Helemaal wakker begroet ik iedereen, terwijl Cristiano half slaperig achter me aan loopt. De jongens moeten lachen.
'Wilde nacht gehad Cris?' Hilariteit ten top.
Cristiano mompelt wat en gaat op een bankje zitten, met zijn zoon tegen zich aan. Lieff!!

Als de coach gearriveerd is maakt ik Cristiano weer wakker, en lopen we naar de douane.

Na het inchecken etc,. Stappen we in het vliegtuig. Junior bij het raam, dan ik en dan Cristiano. Andere spelers nemen hun gezin ook mee, en terwijl iedereen gaat zitten loopt Theresa, de vrouw van Bento langs.
'Gezellig tussen je mannen in' zegt ze met een knipoog. Cristiano en ik willen er allebei tegenin gaan, maar ze is al doorgelopen. Great. Straks denkt iedereen dat we wat hebben ofzo.
'Je haalt me de woorden uit de mond' zegt Cristiano. ZEI IK DAT HARDOP?! Ik schaam me dood, en Cristiano moet lachen.

Dan begint het vliegtuig te taxiën naar de startbaan. Op naar Brazilië!

Reageer (1)

  • Brokenwingss

    Ik wil mee naar Brazilië!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen