Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 89

Zoals beloofd is hier nog een hoofdstuk :)
Misschien dat er van de week nog één op komt en anders is het voor volgende week.
Morgen mijn laatste examen!
Reacties?
xx magiclove

Jullie reden na een halfuur rijden eindelijk de parking op waar de auditie zou plaatsvinden. Er stonden al best veel auto’s. Oké je moest toegeven dat je nu toch wel zenuwachtig werd. Jens: “We zijn er!” Hij zette de motor uit en stapte enthousiast uit zijn wagen. Jij volgde hem in stilte net als Tom. Hij liep meteen op je af en nam je hand vast. Hij had een muts en zonnebril op in de hoop om niet herkent te worden. Toch viel hij best wel op want zeg nu zelf wie draagt er nu een muts en een zonnebril. Jij: “Waarom heb je niet één van je petten aangedaan?” Tom: “Omdat dat opvalt.” Jij: “En dit niet?” Je grijnsde even waarna Jens jullie riep die al wat verder stond. Jij: “Jaja, we komen al!” Tom grinnikte en je gaf hem snel een kusje waarna jullie Jens volgden. Binnen leek het echter nog drukker dan eerst. Je keek met grote ogen rond en zocht naar de receptie om je auditienummer op te halen. Je had hem echter al snel gevonden en ging in de rij staan waar nog een aantal mensen aan het wachten waren. Jens: “Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen zouden zijn.” Jij: “Waarom heb je me ook ingeschreven? Hoe kan ik nu ooit tegen zoveel mensen op?” Tom nam je langs achter in zijn armen en gaf je een kusje in je nek. Tom: “Demi, je moet geen stress hebben, je bent goed, nee wat zeg ik je bent geweldig. Ik ben er zeker van dat je ver zal geraken in de wedstrijd.” Jij: “Dankje Tom.” Na een kwartier wachten was het al jou beurt en kreeg je de nummer 83. Je kleefde de nummer mooi op je zwarte topje en keek toen naar de twee jongens voor je. Jij: “Welke nummer zou nu binnen zitten?” Tom: “Ik zou het niet weten, hangt er niet ergens een scherm?” Jens: “Of wie weet roepen ze de nummers af? Of nee laat maar, daar hangt een scherm.” Je keek naar Jens zijn hand en volgde de richting waar die in wees. Nummer 6 stond er op het bord. Tom: “We zullen hier nog wel een tijdje zitten dus kunnen we maar beter een plaats zoeken om te zitten.” Jullie knikten en vonden niet veel later een aantal lege stoelen waar jullie op gingen zitten. Je gaf Tom een kus en keek even nieuwsgierig rond. Wie weet kwam je wel die Jason tegen. Hij zag er wel een toffe jongen uit en was helemaal Sam haar type.

Reageer (3)

  • Luckey

    Te leuk!!!
    Succes met je examens
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    nice nice ^^ snel verder bitte! :D

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen