Have fun reading!

Lia POV

Als de wekker gaat merk ik dat ik mijn outfit van de vorige dag nog aanheb. Ik loop naar de badkamer, en schrik me helemaal dood als ik zie hoe mijn haar zit. Ook mijn make-up is verschrikkelijk, helemaal uitgelopen. Snel fatsoeneer ik me, en maak ik ontbijt. Daarna maak ik Cristiano wakker, en eten we samen.
'Goedemorgen!' hoor ik achter me als ik de vaatwasser aan het inruimen ben.
'Oh, eum goedemorgen!' Awkward as hell.
'Al zin in morgen?,' gaat hij verder, 'Ik wel in ieder geval, al weken.'
Junior heeft zijn vader ontdekt en springt boven op hem
'Brasilieeeaaaa!!!' We lachen
'Bijnaaa goed Cristiano. Het is Brazilië.' verbeter ik hem vriendelijk.
'Oh. Oke. BRAZILIEEEEEEEEEE' gaat hij vrolijk verder. Met een grijns zet Cristiano hem op de grond.
'Wat moet ik eigenlijk allemaal meenemen?' vraag ik hem. Snel legt hij het me uit.
'Oke thanks.'

Whieeee morgen is het al. Best raar, ik werk hier nog geen zo heel lang en we gaan alweer naar Brazilië. Crazy trust excersize haha.
De rest van de dag zijn we bezig met inpakken en alles klaarmaken. Auto's in de garage, huis schoonmaken etc (zelfs de chauffeur en de tuinman helpen mee, zo lief).

Die avond eten we heel provisorisch knakworstjes met brood, en na het eten zwemmen we nog wat.
Na het zwemmen zet ik Cristiano onder de douche, en als ik alvast zijn pyjama uit zijn kamer pak hoor ik hem keihard
'BRAZILIË, BRAZILIË, BRAZILIË, BRAZILIEEEEEEEEEE!!!!!' zingen. Net op dat moment komt Cristiano de trap op, en ook hij moet er om lachen.
Samen leggen we hem in bed, en daarna gaan we zelf ook slapen, want morgen moeten we vroeg op voor....

BRAZILIË

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen