Foto bij 7. Bijna te laat

Lia POV

Nadat ik even heb kunnen uitrusten gaat de wekker dat ik Junior moet ophalen. Terwijl ik in de auto zit belt Cristiano me op met de vraag of we met z'n allen uit eten kunnen gaan. Ik vertel hem dat ik het leuk vind maar dat ik het nog aan Junior moet voorleggen.
Aangekomen bij zijn school komt Cristiano naar buiten gerend met letterlijk een zak met tekeningen.
'Heb ik voor jou gemaakt' zegt hij terwijl hij verlegen lacht. Ik lach terug.
' Dankjewel! Zullen we ze straks ophangen in mijn kamer?' Hij knikt.

Thuis aangekomen schop ik mijn hakken uit en loopt samen met hem naar boven om alles op te hangen.


Zo ziet mijn muur eruit als het klaar is. Tevreden ploffen we op bed en kijken we wat TV. Als ik Cristiano vertelt over het uit eten gaan is hij zo enthousiast dat hij het liefst nu wilt gaan. Lachend wijs ik naar de klok.
'Het is pas 4 uur.' 4 uur. Er was iets met 4 uur. Maar wat?! Licht paniekerig pak ik mijn mobiele agenda erbij.
NOOIT. Ik ben gewoon te laat voor de meeting van mijn staff!!!
Snel neem ik Cristiano mee, en in mijn haast struikel ik onderaan bijna over mijn hakken. Great. Cristiano snapt er niks meer van en rent maar gewoon mee naar de Ferrari alsof het niks is.

Ik weet zeker dat ik geflitst ben onderweg, maar dat maakt me niet uit. Ik MOET op tijd zijn.
Als ik aankom is iedereen er al, maar kennelijk ben ik niet de enige die aan de late kant is, want als ik het terrein oprijd zie ik nog 2 mannen naar binnen rennen.
Eenmaal binnen zet ik Cristiano voor de TV in de kinderhoek en haast ik me naar de meeting.

Op het nippertje. Zucht

Reageer (1)

  • Brokenwingss

    Hahaha ik ben ook altijd te laat, niet op het nippertje, maar echt te laat :p x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen