Vergeet niet te abonneren en een kudo te geven, je maakt me er heel blij mee!

Lia POV

I..i.ik eum....
5secondfreakout(yeah) MIJN BAAS IS FREAKIN CRISTIANO RONALDO!!!

Nadat Cristiano jr. uit de hangmat is gesprongen hang ik er nogal charmant half uit, nog net niet kwijlend naar mijn baas kijkend.
Dan steekt hij zijn hand uit om met te helpen.
'Lukt het?', vraagt hij.
'Eum, ja hoor, hihi-' OH NO I JUST DIDN'T. Ik gniffel niet. I just don't.
'Dus jij bent Junior's au-pair? Leuk je te ontmoeten. Ik waarschuw je alvast, het is af ent toe een ontzettend losbandig ding ;)'
' O dat maakt niet uit hoor, ben wel wat gewend.' lach ik.
Hij vertelt me dat hij blij is dat Junior en ik een goede band hebben, en we praten verder nog wat over wat ik er tot nu toe van vind.
'Het is hier werkelijk fantastisch! O wacht, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld. Mijn naam is Ophelia Rosemary de Beaumont. maar u mag me alles noemen wat u wilt.' Neeeeeh. Wat heb ik gezegd?! Gelukkig begrijpt hij het.
'Ophelia, als in Hamlet's Ophelia?' Wow. Hij kent Hamlet. Ik knik.
'U mag me ook wel Lia noemen als u dat makkelijker vind meneer Ronaldo.'
'Oh alsjeblieft, noem me geen meneer Ronaldo.', roept hij, 'Als jij mijn zoon opvoedt en mijn personal assistent bent mag je me gewoon Christiano noemen, of Chris als je dat makkelijker vind,' aapt hij me plagend na. Sexy en grappig. OMG_O_

'Ik breng Junior even naar zijn zwemles, wil je mee/ Dan zie je meteen waar dat is voor volgende week.' Ik knik en ren naar boven. Als ik bijna bovenaan ben roept Cristiano naar boven. Ik stop en draai me om.
'Is er iets?' vraag ik.
'Waar ga je heen? We gingen toch naar zwemles?'
'Als hij gaat zwemmen zal hij toch echt zwemspullen nodig hebben meneer- Christiano.' Snel herstel ik me en loop door terwijl ik hem onderaan de trap hoor lachen.
Als ik terugkom staan ze allebei keurig op me te wachten bij de deur. Daar krijg ik van Cristiano een cadeautje.
'Wat? Voor mij?,' vraag ik. Hij knikt
'Je woont nu hier, en als je een beetje een leven wilt overhouden buiten mijn huishouden om, ' hij knipoogt en lacht,' heb je een auto nodig.

NIET. Ik krijg een auto?!

Reageer (4)

  • Fangirler

    @Stapper

    haha inderdaad. Zou wel makkelijker zijn als het niet zo was, maarja xD

    Ik zal proberen het wat langzamer te laten verlopen!

    dankjewel!

    1 decennium geleden
  • Adamantium

    Heeft hij echt een zoon die hetzelfde heet als hij? :l Da's ... Vaag!
    En je schrijft echt grappig x]. De dingen gaan een beetje snel, maar het is (nog) niet vervelend!

    1 decennium geleden
  • Fangirler

    @Ninalouwe16

    dankje! Ik vind het leuk dat je het leuk vind!
    (Dat klonk beter in mijn hoofd xD)

    1 decennium geleden
  • F4Nina

    OMG !!! geweldig !!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen