Foto bij 3. What the heck?!

Veel plezier!

Lia POV

De volgende dag wordt ik wakker omdat er keihard iemand bovenop me springt. What the....? Als ik mijn ogen half open doe zie ik Cristiano op mijn gigantische bed zitten.
'Wat doe je?', vraag ik lachend, 'het is 7 uur. Moet jij niet uitslapen ofzo?'
'Nee, ik wilde graag de hele dag met jou spelen, naar het strand enzo... Mag dat?' vraagt hij onzeker. AWH
'O.. tuurlijk. Heb je al gegeten?' Hij schud van niet.

Samen lopen wij in onze pyjama de trap af (übercharmant) en gaan naar de keuken. Cristiano zet ik op het aanrecht.
'Wat wil je eten?'
'Papa maakt altijd ontbijt voor me op zondag, maar vandaag is hij er niet.' zegt hij bedroefd.
'Misschien kan ik het maken, wat maakt je vader altijd?'
'Toast met gebakken spek.' Kennelijk is dit grappig, want hij gniffelt (heeel schattig)
Als ik hem vraag wat er is zegt hij dat zijn vader het bijna nooit eet omdat dat niet mag van zijn dieet. Allemaal stereotypes vliegen door mijn hoofd, maar ik weet het nog steeds niet.

Na het ontbijt hangen we nog even rond in de tuin om elkaar beter te leren kennen, en dan gaan we ons klaarmaken voor het strand!
Op het strand leg ik onze spullen neer en spreid ik de handdoeken uit. Cristiano wil al het water in, maar ik roep hem terug om hem in te smeren.
Daarna gaat hij in het zand spelen. Ineens krijg ik het gevoel dat we bekeken worden, maar dat is natuurlijk onzin, er lopen hier zoveel mensen rond!

Als we al uren op het strand zijn geweest neem in Cristiano mee terug naar het huis, waar we in onze comfi- outfit in de hangmat ploffen.
Dan valt er ineens een schadow over me heen.
'Papaaaa!,'roept Cristiano en hij springt uit de hangmat. Versuft kom ik overeind en kijkt recht in een maar al te bekend gezicht, wat begint te grijzen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen