Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 88

Hey
Het spijt me dat het al zo belachelijk lang geleden is. Ik heb het namelijk niet zo gemakkelijk gehad en volg een zware studierichting waardoor ik soms amper tijd heb. Eerlijk gezegd had ik ook niet zo veel inspiratie om te schrijven en wat er uit kwam leek maar nergens op. Ik hoop dat jullie dit stukje een beetje goed vinden. Ik heb al een aantal hoofdstukjes uitgeschreven dus er zal deze week zeker nog een hoofdstuk volgen.
xx magiclove

2 dagen later.
Vandaag was het zover, vandaag was jou eerste dag van dat tv programma. Je werd wakker door Tom die jou allemaal kusjes over jou hele gezicht gaf en deed één oog open. Jij: “Over leuk wakker worden gesproken.” Je gaf Tom een zoen en hij pakte jou vast. Tom: “Vandaag is een belangrijke dag, zenuwachtig?” Jij: “Niet echt eigenlijk, ik doe het al zolang dusja.” Je stond recht en pakte je outfit die je al had klaargelegd vast en liep ermee naar de badkamer. Je wou de deur juist dichtdoen maar Tom hield die tegen. Tom: “Mag ik mee douchen?” Je deed of je heel lang moest nadenken en knikte toen. Tom kreeg een grote lach op zijn gezicht en deed de deur achter zich dicht. Je deed je kleren uit en zag Tom je aankijken. Jij: “Like what you see?” Tom keek je betrapt aan maar knikte toch. Je stapte de warme douche in en niet veel later stond Tom er ook in. Nadat jullie gedoucht hadden en aangekleed waren, gingen jullie naar beneden om te ontbijten. Je zag de andere jongens al aan tafel zitten en ging naast Gustav zitten. Gustav: “En zenuwachtig?” Jij: “Niet echt.” Bill: “Ik ben zeker dat je gaat winnen!” Jij: “Hoe kan je dat nu weten als je de anderen nog niet hebt gezien, laat staan dat je mijn werken al hebt gezien. Bill: “Ik voel het gewoon.” Je schudde met je hoofd en pakte een croissantje en begon er van te eten. Toen je klaar was ging de bel en Bill deed de deur open. Niet veel later kwam hij terug met Jens. Je gaf hem een knuffel en hij keek je enthousiast aan. Jens: “Ben je er klaar voor?” Jij: “tuurlijk.” Jens: “Damn je bent rustig, hoor je normaal niet te vergaan van de stress?” Jij: “Waarom zou ik?” Je pakte je schoenen en deed die ondertussen aan. Jens: “Omdat je droom ervan af hangt?” Jij: “Ik doe het al zo lang en dan nog al lig ik er uit, wie zegt dat ik dan niets verder doe rond tekenen of graffiti?” Jens haalde zijn schouders op waarna hij je ongeduldig aan keek. Jens: “Klaar?” Jij: “Jaja.” Je ging met Tom en Jens naar buiten toe en de rest riep nog snel een succes. Je ging naast Tom in de auto zitten en Jens kroop achter het stuur. De anderen bleven thuis omdat het anders te druk zou worden.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen