Foto bij 022

Harry POV

Ik trek het shirt over mijn hoofd aan en ga met mijn hand door mijn haren. 'Kan ik je moeder zo ontmoeten?' Ik kijk Kayla aan die mij van top tot teen bestudeert. 'Al stond je in je pyjama dan was je nog goed genoeg.' Ze glimlacht naar mij waarna ze haar handtas pakt. 'Ben je er klaar voor?' Ik knik en haal een keer diep adem. 'Op naar je moeder en zusje.' Kayla knikt en samen lopen we de kamer uit. Kayla had haar moeder gesmst dat we af zouden spreken in het restaurant.
In het restaurant aangekomen komen er meteen twee mensen op ons afgelopen. 'Nou Harry dit zijn mijn moeder en kleine zusje, Jasmine.' Ik knik en geef ze beide een hand. 'Ik heb al veel verhalen over jullie gehoord.' 'Wij ook over jou hoor Harry. Als Kayla het niet over je heeft dan heeft Jasmine het wel over jou of een van de bandleden.' 'Dus je bent fan Jasmine?' Jasmine's wangen kleuren rood waarna ze knikt. 'Wat leuk. Heb je de andere jongens al ontmoet?' Jasmine schudt haar hoofd. 'Ik stuur ze wel even een appje in de groepsapp.' Ik pak mijn telefoon en stuur de jongens een appje.

Harry: Guys, Jasmine het zusje van Kayla is groot fan en wil jullie graag ontmoeten. Komen jullie naar het restaurant?
Niall: Is er eten?
Louis: Ben al onderweg.
Harry: Ooit een restaurant zonder eten gezien?
Liam: Ik wel. Tot zo
Zayn: Even een schoon shirt aandoen en dan kom ik.


'Ze komen er aan. Zullen we vast gaan zitten?' De drie dames voor me knikken en we nemen plaats aan een tafel achterin het restaurant. Meteen komt er een serveerster op ons afgelopen. 'Willen jullie misschien wat te drinken?' 'Graag een glaasje rode wijn.' Zegt Kayla en haar moeder stemt met haar in door te knikken. 'Doe mij maar een glaasje bier. Of maak daar maar 4 glazen bier en een cola van de rest komt zo ook.' De serveerster knikt en schrijft mijn bestelling op waarna ze zich op Jasmine richt. 'Een fanta alstublieft.' De serveerster knikt waarna ze weer wegloopt. 'Ik was echt zenuwachtig om u te ontmoeten.' Zeg ik eerlijk tegen Kayla's moeder. 'Maar dat hoeft toch helemaal niet. Ik had je al geaccepteerd voordat ik je kende. Je lijkt me een ontzettend leuke jongen en dat verdient Kayla wel een keer.' Zegt ze en ik glimlach lichtjes terug.
Lawaai verstoord ons gesprek en als ik naar Jasmine kijk weet ik al meteen wie het zijn. Ik draai me om en begroet de jongens. Louis, Liam, Niall en Zayn stellen zich netjes aan Jasmine en haar moeder voor waarna ze bij ons aan tafel gaan zitten. De serveerster komt aangelopen met een dienblad vol drankjes. 'Cola?' Liam steekt zijn hand op. 'Fanta?' 'Voor mij.' Jasmine glimlacht en neemt het glas aan. 'De rode wijn voor de dames?' Jasmine en haar moeder knikken en krijgen hun wijn voorgezet. 'Dan zal het bier voor de overige heren zijn.' De serveerster zet het bier op tafel en wilt weglopen als Niall haar tegenhoudt. 'Mag ik de menukaart?'

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen