Foto bij 021

Kayla POV

Vrijdag 20.00 Wenen

Jasmine pakte de laatste koffer van de band waarna we met z'n drieën richting de ontvangsthal liepen. Meteen toen we de deuren uitliepen viel Gemma me op. Ik trok Jasmine en mijn moeder mee haar kant op en als snel kreeg ze ons in de gaten. Ze gaf mij een knuffel waarna ze zich aan Jasmine en mijn moeder voorstelde. 'Ik kan echt niet geloven dat dit allemaal waar is.' Zei Jasmine enthousiast wat iedereen liet lachen. 'Zullen we richting het hotel gaan?' Ik knik en met z'n drieën lopen we achter Gemma aan.

'Hij is in zijn hotelkamer, kamer 507.' Ik bedank Gemma en trek mijn koffer achter me aan richting de lift. 507 ik gok de vijfde verdieping en druk op het knopje. Ik voel de vlinders steeds harder fladderen hoe verder de lift omhoog gaat. Pling, de deuren gaan open en ik stap de lift uit. Aan de beveiliging te zien ben ik inderdaad op de goede verdieping. 'Mevrouw Bell?' Ik draai me om en knik naar de brede man achter me. 'Harry kan niet wachten om je te zien het is de derde kamer aan de linkerkant.' 'Bedankt.' Ik knik naar de man en trek mijn rode koffer achter me aan naar de juiste kamer. Ik zucht een keer diep als ik voor de deur sta waarna ik toch maar klop. Ik hoor wat gestommel als de deur open gaat. 'Kayla.' Harry omhelst me en zijn lippen raken kort mijn wang. 'Kom binnen.' Harry doet een paar stappen naar achteren zodat ik makkelijk de kamer in kom. Harry sluit de deur achter me waarna hij me tegen zich aantrekt. 'Ik heb je gemist.' 'Ik jou ook Harry.' Ik druk mijn lippen kort op die van hem waarna ik me weer los maak uit zijn omhelzing. 'Waar zijn je moeder en Jasmine?' Die zijn naar hun kamer mama wilde graag eerst even douchen en Jasmine moest zich ook even opfrissen.' 'Dat begrijp ik. Wil jij ook douchen?' 'Heel graag.' 'We hebben een luxe badkamer om de hoek.' 'Is er een bubbelbad?' 'Ja zeker met badschuim.' 'Heerlijk, zullen we samen in bad gaan? Dan pak ik mijn bikini even.' 'Is het goed als ik dan gewoon in mijn boxer in bad ga?' Ik knik waarna ik mijn koffer open rits en mijn groene bikini eruit haal. 'Als ik me omgekleed heb kun je komen.' Harry knikt en ik loop naar de badkamer. We zouden natuurlijk ook naakt in bad kunnen gaan maar daar ben ik nu nog te preuts voor. Ik geef me niet zomaar bloot voor een jongen. Ik wil eerst zeker weten dat hij respect voor me heeft en van me houdt.
Ik bekijk mezelf in de spiegel, mijn haar zit in de war en mijn make-up is een beetje uitgelopen door de vlucht. Ik laat het bad vast vollopen waarna ik mezelf omkleed. 'Harry ik ben klaar.' Roep ik waarna ik de badkamer deur van het slot afhaal. Harry komt de badkamer binnengelopen en drukt zijn lippen vluchtig op de mijne waarna we samen in het bad stappen.

Oops ik heb gewoon twee weken niet geschreven sorry! Zijn er mensen geslaagd?
Ik heb vandaag mijn verstandskies laten trekken. Auw!

Reageer (3)

  • RomyxHarry

    ik wil ook mijn 4 (ja 4) verstands kiezen laten trekken (nouja dat moet van de tandaarts) en nu ben ik bang

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    verstandkies?
    heb he da nu zelf veranderd?
    ik zeg altijd wijsheidstand :3

    1 decennium geleden
  • ElsaTxx

    Ik kijk uit naar het volgende hoofdstukje! En jaaa ik ben geslaagd!!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen