Foto bij 05- I love you.

Ineens lig ik in bed, niet meer weten hoe ik daar ben gekomen.
Hoofdpijn is het enige wat ik nog voel.
"Lo, gaat het een beetje?" Vraagt Justin aan me.
"Ik heb hoofdpijn." Zeg ik terwijl ik mijn broek verwissel met een kort pyjama broekje en mijn shirt uittrek zodat ik nog een hemdje aan heb.
"Ja logisch, jullie hebben met zijn drieën een fles Jäger achterover geslagen." Lacht hij.
Hij geeft me een glas water en twee aspirientjes die ik dan ook meteen in neem.
"Goed zo, en nu lekker gaan slapen."Zegt hij terwijl hij me instopt.
"Blijf je bij me liggen?" Vraag ik.
"Als jij dat wilt dan doe ik dat." Zegt hij terwijl hij z'n schoenen uit trapt en ook de rest van zijn kleding uit trekt op zijn onderbroekna en komt naast me liggen.
"Weltrusten." Zegt hij terwijl hij me een kusje op mijn wang wil geven maar ik heb hetzelfde idee dus raken onze lippen elkaar.
Snel trekt hij zich terug en ik wil juist dat hij me kust.
Blijkbaar ziet hij dat en hij zoent me.
Het is alles waarvan ik had verwacht dat het zou zijn.
Het was heerlijk en smaakte naar meer.
Vrienden zoenen ook wel eens toch?
Shit Selena. Denk ik en ik duw hem zachtjes van me af.
"Wat is er?" Fluistert hij tegen mijn lippen aan.
"Selena." Is het enige wat ik fluisterend uit weet te brengen nog overrompeld van de perfecte kus.
"Ik weet het." Fluistert hij terug en hij zoent me nog een keer kort waar ik maar al te gewillig op in ga tot Justin veel te snel weg trekt.
"En nu gaan slapen." Zegt hij en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Ik nestel me op zijn borst en doezel weg.
"Ik hou van je."Zegt Justin en hij kust mijn haar. Maar ik ben al te ver weg om er nog op te reageren.
Niet wetend wat ik morgen kan verwachten val ik in slaap. Daar maak ik me morgen wel zorgen om.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen