Je hebt net geleerd wat chakra is.

Orochimaru zegt dat je met hem mee moet lopen. Achter je loopt Sasuke en voor je Orochimaru. Je hebt zin stil te staan maar denkt dat je weer een slang in je mond krijgt. Toch doe je het. Sasuke springt over je heen maar Kabuto knalt op je. Je rent terug naar Orochimaru terwijl je Kabuto achter je hoort: 'Bitch!' Eigenlijk mis je de James wel. Je loopt naar Sasuke. 'Verander je in James voor mij?' 'Nee.' 'Stommerd.' '...' Dan loop je tegen Orochimaru op. 'Oh zijn we er al?' vraag je. Jullie staan voor een vijver. 'En nu er maar op lopen.' Zegt Orochimaru. 'Op water lopen. Haha! Goede grap. Je weet zelf ook wel dat het onmogelijk is he?' Maar ondertussen zag je hem er zelf op staan. 'OMGOMGOMGOMGOMG!' Gil je. En je rent op hem af. Je denkt: Misschien kan ik hem verdrinken! Je duikt onderwater en trekt hem aan zijn been. Hij blijft staan en je komt hijgend boven. 'Damn..' Hijg je. Orochimaru kijkt je weer grijnzend aan. 'KAP NOU EENS MET GRIJNZEN!!' Je weet dat het niet helpt. Sasuke staat voor je op het water en rent naar je toe. Hij legt je uit dat je je handen op een bepaalde manier moet doen en je moet concentreren op de chakra in je voeten. Je negeert hem en zegt: 'Ik luister alleen naar James.' Orochimaru werpt een blik op Sasuke en hij verandert in James. Je rent gillend op hem af en knuffelt hem. Maar dan besef je dat hij nog op het water staat. Je blijft aan hem hangen en zegt: 'Ehm oke ik luister, maar hou me zolang vast wil je?' 'Nee.' Je zucht en laat je vallen. Dan zwem je terug naar de kant. Sasuke komt weer naar je toe en zegt dat je hem na moet doen. Dan doe je dat. Maar je vraagt je af hóe je je moet concentreren op de chakra in je voeten. Sasuke loopt het water op, en hem nogsteeds aan het na doen doe je hetzelfde. Maar je zakt er niet door. Je staat erop. 'OMG. Ik sta op het water!' Je begint te stuiteren en zakt er weer door. 'Stuiter stuiter stuiter.' Bubbel je in het water. Maar het is je gelukt. Je kan op het water lopen.

Reageer (5)

  • Kalindia

    En zo is over waterlopen geen wonder meer. Jammer, joh, Jezus XD

    1 decennium geleden
  • Phoebs

    Ze is gelijk jezus!!!!!

    1 decennium geleden
  • Des

    Ik luister alleen naar James xD en Bessy dan?xD

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    haahahaaha *grijns grijns*

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    Dat is de kracht van James!XD
    snell verderr^^_O_(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen