en pakt mijn hand. 'ik zei blijf van me af' schreeuwde ik. ik zag dat de rest van de jongens erbij waren komen staan. en toen hield ik het niet meer....

ik had zo veel pijn ik had het gevool alsof mijn vel uitscheurde het ging allemaal zo snel. en een paa seconden na de vreselijke pijn stond op de plek waar ik net stond een gigantische zwarte glanzende wolf. ik keek uit mij ogen en opeens was iedereen kleiner. ik raakte in paniek en rende weg. de snelheid voelde heerlijk maar ik voelde me een monster. ik hoorde een paar wolven grommen. /layla wacht doe maar rustig wij zijn hetzelfde we wisten dat dit een keer zou gebeuren\ hoorde ik leah denken./hoe kom je in mijn gedachte\ vroeg ik./dat is een wolvending\ zei leah weer./layla het spijt me echt het was niet mijn bedoeling ik was maar aan het klote\ hoorde ik jcob denken. ik keek om me heen en zag heel veel wolven staan. een zandkleurige. een grijze. een chocolade bruine. een roestbruine. waar mijn ogen even op bleven rusten. nog een zwarte. waar een meisje op de rug zat. dat moest sam zijn. een gevlekte en nog een iets verder in het bos. de kon ik niet zo goed zien./rustig maar kalmeer dan verander je terug loop maar even met emely en leah mee die hebben jou kleren\dacht sam./en ik dan\dacht paul /ik ben een meisje heb geen kleren aan jij mag dus nie mee maf.\ dacht ik /nou\ dacht paul. ik liep met achter leah aan en emely liep achter ons. ik kalmeerde en eranderde terug. 'hier zijn je kleren' zei emely. 'uhm em heb je die van mij ook' vroeg leah terwijl ik me omklede. emely liep naar leah en gaf haar ook haar kleren. zei klede zich ook aan. een paar jongens waren weer normaal. die liepen naar de outo's ik moest bij quil op zijn rug. want ik was boos op jacob. leah ging bij seth op zijn rug zitten. ja logies het is haar broertje. en emely bij sam. zo rende we terug naar huis.



eenmaal thuis probeerde jake nog zijn excuses aan te bieden maar ik negeerde hem. ik liep meteen door naar mijn kamer. ik voelde een borstel door mijn haar gaan en merkte dat het leah was. 'doe maar rustig het was niet zijn bedoeling' zei ze geruststellend. 'ik weet het maar hij heeft geen respect'zei ik terug. ik borstelde nog leah's haar en toen ging ik slapen. 'welteruste schoonheid' zei ik tegen leah toen ze mijn deur uitliep. en ik knipte het licht uit. ik ging onder de dekens liggen en dacht na over vandaag.



een paar weken later...



;arg.. ik haat jacobegoistische klootzak
ik negeer hem nu al weken maar hij blijft terugkomen
school is saai
en ik weet al hoe ik met mijn andere gedaante om kan gaan
sinds gisteren ijkt jacob heel rar naar mij
alsof hij verlieft is
bah. ik vind het maar niks. en hem ook niet.
leah is mijn beste vriendin
en embry mijn beste vriend
voor de rest zijn we gewoon vrie;



ik hoorde de deur open gaan en klapte snel mijn dagboek dicht en keek naar de deur. daar stond jacob in zijn boxer i de deuropening. ' ga weg' riep ik boos. maar hij liep nar mij toe en kwam naast me zitten.

(nu is het om en om eerste regel is jacob dan leyla en dan weer jacob enz.)

sorry
ja sorry kom je daar nu mee aan
het spijt me zeg ik tog
denk je egt dat ik daar nu iets aan heb
wat moet ik bij jou doen om mijn excuses aan te bieden
veel
leyla ik moet je egt wat vertellen
komop dan
(hij begint te blozen)
ik.. ik .. de.. denk dat ik je le..leuk vind
ja tuurlijk komt dat er ook nog bij
nee.. uhm.. anders. ik denk dat ik met je ben ingeprent..
?? wat is dat
nou als je diegene voor het eers ziet dan word je verliefd maar dan erger
dus zoiets al liefde op het eerste gezicht maar dan erger??
ja eigenlijk wel maar ik weet niet waarom het pas sinds gister is
nou jacob luister dan maar eve goed je kunt lang wachten ik haat je
(hij begint te huilen en ik ben zwaar kwaad maar hij heeft iets hij hud egt van me dat zie ik in zij ogen)
oke laatmaar
jake sorry kom terug.
het spijt me ik had het niet zo mogen zeggen
tuurlijk
je houd egt van me he
ja anders kom ik het toch niet zeggen denk je wel
ja oke uhm.. jake..
ja
uhm.. ik haat je niet......niet eens een klein beetje
egt of zeg ja dat om me niet te kwetsen
uhmm.. ik denk dat ik ook van jou hou

hij komt dichterbiij en legt zijn hand in mijn nek. hij kijkt me gelukkig aan en zijn lippen zoeken de mijnen. ik shock even als ik zijn lippen voel maar dwing dan zijn mond open. ik proef zijn zoete adem en mijn tong vind de zijne. ze raken elkaar en ik wil hem nooit meer loslaten. hij trekt me dichter naar hem toen en lecht zijn handen op mijn rug. dan haal ik met tegenzin mijn lippen van de zijne en kijk hem aan. het is raar hoe je op het ene moment iemand kan haten en het andere moment hopeloos verliefd kan zijn....

Reageer (2)

  • AloyAuditore

    Dit is egt gwn geweldig :D

    Heel heel heel erg bedankt voor het melden :D

    I (L) You're story&Seth&Jake xD *je, ik ben gestoord(A)*

    Snel weer verder :D

    (K)

    1 decennium geleden
  • shar0naa

    leuk verhaal =D
    snel verder =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen